• Esimene Kia keskklassi universaal
  • Optima SW hind alates 24 290 eurost
  • Standardvarustuses rikkalikult mugavusvidinaid

Lahtiseletatuna testisin ma teel Tallinnast Riiga Kia suurimat Eestis müüdavat pereautot, liignimega Optima ning täpsemalt selle universaalkerega versiooni (SW – Sportswagon), mis Korea autotootja jaoks on selles segmendis esmakordne katsetus.

Kuigi juba eelmise põlvkonna Optima proovis Mazda 6, Ford Mondeo, Opel Insignia jne. kandadele astuda, siis universaalina paistab see soov veelgi paremini välja.

Aga tagasi tulles testiauto tähise juurde, siis GT varustustasemega käib kaasas ka võimas 2-liitrine jõuallikas, mis paaritatud 6-käigulise automaatkäigukastiga. T-GDI tuleb sõnadest Turbo ja Gasoline Direct Injection, ehk tegemist on kütuse otsepritse ja turbolaaduriga varustatud mootoriga.

VÕTAB ÄRA KOGU PARKIMISKOHA

Esimest pilku Optima SW-le visates hakkab kõigepealt silma masina suurus. Üldpikkus 4855 mm jääb täpselt 1 millimeetriga alla tänapäevasele ruumi-imele – Škoda Superb Combi-le.
Loe edasi siit