Seega võib arvata, et elektrimootori jõul sõitev sumadan saab tõepoolest ka reaalsuseks. Hind on muidugi krõbe - 399 dollari suuruse toetusega saab endale indiegogo kaudu kohvri väikese S-versiooni, suurem M-versioon maksab sada dollarit enam ja kõige mahukam L veel sada dollarit rohkem ehk pisut alla 600 dollari. Kes kohvri tellib, peaks selle tuleval suvel kätte saama.

Ettevõte teata, et kohver on võimeline veerema nii püstises kui ka "kõhuli" asendis ning suudab arendada kiirust kuni 10 kilomeetrini tunnis - seega, kui lennujaamas on vaja näiteks kiiresti väravast väravani joosta, võtab ka kohver arvestatava hoo sisse ega jää maha.

Loojad lubavad, et kohver on nii taibukas, et suudab alati omaniku sabas veereda, ühtlasi tuvastab ta enda ümbruses olevaid takistusi ega põrka kunagi millegi või kellegagi kokku (seda on küll kiirustavaid inimesi tulvil keskkonnas keeruline ette kujutada, aga olgu peale).

Selleks, et omaniku sabas püsida, kasutab kohver spetsiaalset Travelmate`i rakendust. Nii et teisalt võib arvata, et kui telefoni aku tühjaks saab ja kohvri mõistus lõpeb, tuleb ikkagi enda lihased tööle panna ja kandamit klassikalisel viisil sangapidi edasi lohistada.