Pilk peale, käsi külge: SW, GT, Plug-in – Kia Optima sai väärt perelisa
Kia on seadnud eesmärgi, teha konkurentide elu D segmendis keeruliseks: esimest korda ajaloos saab Optima universaalkerega Sportswagon – versiooni, mudelipere tippu sööstab terane GT ning linnainimest hakkab rõõmustama ägeda disainiga pistikhübriid. Kõik need kolm sihivad igaüks ühte konkreetset osa suurest tarbijaskonnast, ja saavad sellele pihta. Käisime uudismudelitega tutvust tegemas Saksamaal, Münchenis.
Panime universaalkerega Optima SW proovile ka koduselt mõjuvatel külavaheteedel. Auto jäi terveks, sõita oli mõnus. Suvi, see kestab veel!
Lähiaastatel näeme ilmselt, kuidas noobelautode sektsioonist kolivad paljud kliendid n-ö aste allapoole, sest staatusekrambi asemel vaadatakse rahakotti ja tehakse pigem mõistlikke valikuid.
Autode kvaliteeditase on viimaste aastatega järjest ühtlustunud, keskkonna- ja turvanõuded on kõikidele tootjatele ühesugused, “altpoolt” tulijad püüavad pakkuda rohkem ning vanadest traditsioonidest kinni hoidmine on rohkem tõsifännide pärusmaa.
D segmendile seab ostja kõrgeid ootusi, sõltumata, kas tegu on nime poolest noobliga või lihtsalt hästi sõidetava autoga. Kes oskas veel 10 aastat tagasi ennustada Škoda Superbi võimsat edulugu? Või Rénault Talismani uut tulemist?
Meie tänane päevakangelane, Kia Optima on sedaanversioonis nautinud müügiedu 16 tootmisaasta vältel, nii siin kui sealpool Suurt Lompi. Neljas põlvkond astub veel sammu edasi ja… tahab võtta kõik, mis võtta saab.
Loe edasi siit