Selle nimi on Concept_One (jah, kriipsuga) ja vaatamata nimele ei ole tegemist enam ideeautoga (concept ingl. k). Genfi autonäitusel esitlusele tulev Concept_One näeb välja nagu Rootsi superauto Koenigseggi ja Tesla järeltulija. Lisaks välimusele sobib Concept_One nende kahe vahele ka muude omaduste poolest.

Tänu 8 450-elemendilisele akule suudab nelikveoline ja 1 088-hobujõuline Concept_One kiirendada 0-100 km/h umbes 2,6 sekundiga ja selle tippkiirus on 355 km/h. See pole kiire mitte ainult Tesla standardite järgi, vaid ükskõik mis standardite järgi. Isegi mõnel õhusõidukil võib järelpüsimisega raskusi tekkida. Kuigi sõiduulatust veel ametlikult kuskil kirjas pole, võiks 82 kilovatt-tunnine aku eelduslikult võimaldada umbes 300-400 kilomeetrist sõiduulatust.

Õnneks ei koosne Concept_One vaid toorest jõust. See pakub ka mugavust, kontrolli, raja ja drifti režiime, mis tähendab, et olgu juht siis rahulikus või “külg ees”-tujus, suudab auto sellega kohaneda.

Kõrgetasemelise ja kiire elektrisõidukina on autol hästivarustatud salong, mille keskne puuteekraan on ääristatud alumiiniumi ja süsinikkiuga.

Kahjuks kavatseb Rimac ehitada vaid kaheksa Concept_One autot, seega võimalus, et keegi meist kunagi seda päriselt ringi sõitmas näeb või ise sellega sõidab, on kaduvväike. Siiski on vahva teada, et keegi kuskil nihutab jätkuvalt elektriautode piire.
Loe edasi siit