Eduka virtuaalreaalsuse jaoks on vaja tõeliselt kiire kaadrisagedusega pilti ja olematuid viivitusi ning Oculus ja Samsung on siin asjaga hakkama saanud. Nagu Oculuse tehnikajuht John Carmack toodet esitledes ütles, on reaktsioonikiirus seadmes alati prioriteet. 

Note 4 telefon (ainus, millega VR praegu töötab) pühendab alati suurima osa võimsusest virtuaalreaalsusele. Kui vahepeal tuleb telefoni e-kiri, ei võtta telefon virtuaalreaalsuselt ressursse sellega vähemaks ja virtuaalne maailm ei hakka toppama, lubas Carmack.

Ja seadet proovides on tõesti näha, et see töötab. Praegu pakub Oculus prooviks paar erinevat keskkonda nagu arvutigraafikaga tehtud koobas ja 360-kraadisest videost koosnevad "reisid". 

Lennates näiteks helikopteriga üle New Yorki või sõites gondliga Veneetsias, saab VR-iga vaadata igas suunas oma ümbritsevat keskkonda ja see on tõeliselt haarav, kiire ja elutruu – nagu reaalsus!

Suurim miinus peale veel napi sisu on kehv resolutsioon. SIsuliselt on kumbagi silma ees pool Note 4 ekraanist ehk 1280x1440 ekraan. Kuna see on silmadele väga lähedal (paar cm), siis näib pilt kui väga madala resolutsiooniga ja piksline. Aga see on ka alles tehnoloogia esimene samm.

Videot Samsung VR-ist ei ole ilmselt eriline vaatamisväärsus, sest seal pole näha muud, kui inimest, kes pähe tõmmatud telefoni üle imestab.