Tegemist on eelseeria autoga, mis kokku pandud käsitsi ning mis ei ühti sajaportsendiliselt tootmisse mineva mudeliga. Tootmisliinid käivitatakse Nissani Barcelona tehases alles septembris, kirjutab WHATCAR?

Väike-keskklassi kuuluvast Pulsarist räägitakse, mõistagi, kui populaarse Almera järeltulijast, mis võeti tootmisest maha juba kaheksa aastat tagasi. Pärast seda on tühimikku täitnud Qashqai ja seda üpriski edukalt. Vähemalt meie turul.

Kuid mitte kõik autoostjad ei ole linnamaasturi usku, mistõttu on klassikalisel luukpära väike-keskautol kahtlemata oma ostjaskond olemas ning konkurent VW Golfile, Toyota Aurisele, Ford Focusele, Honda Civicule ja teistele, igati tervitatav nähtus. Seda mõistab ka Euroopa Aasta Auto žürii, kes on Pulsari valinud järjekordse valimise finalistide sekka.

Mootorivalikust leiab 1,2-liitrise DIG-T bensiinimootori võimsusega 115 hj ja 1,5-liitrise dCi võimsusega 110 hj. 2015. aasta alguses lisandub valikusse ka võimsam 1,6-liitrine turboülelaaduriga bensiinimootor võimsusega 190 hj.

Juba räägitakse ka sportlikust Nismo-versioonist, universaalkerega varianti teadaolevalt Nissanil plaanis ei ole. Vaatamata sellele, et Honda ja Toyota on äsja oma Aurise ja Civicu universaalidega välja tulnud.

Pikkust on Pulsaril 4385 mm, mis ei ole omas segmendis just kõige pikem, kuid seevastu võimaldab tema 2700 mm pikkune telgede vahe pakkuda sõitjate lahedat äraolemist salongis ja seda eriti tagaistmel.