• 574 sõiduautot, 18 rollerit ja 3 tarbesõidukit
• Esikohal Mitsubishi i-MiEV, järgneb Nissan Leaf
• Vanim elektriauto juba aastast 1994

Loomulikult on lõviosa arvel olevatest elektrisõidukitest riikliku programmi raames soetatud Mitsubishi i-MiEV-id, seda marki autosid on Eestis 508. Tema sõsaraid Citroen C-Zerot ja Peugeot i-Oni on kumbagi aga vaid kaks autot

Teisel kohal on Nissan Leaf, mida on ühtekokku juba üle poolesaja, ehk 52 autot. Ülejäänud elektrisõidukid on üksikult Eestisse toodud autod, näiteks võeti novembris arvele kolm Fiat Fiorino baasil valminud elektrilist Micro-Vett Fiorino Elettricot.

Erinevad elektrilised rollerid, mis on registrisse kantud, pärinevad valdavalt Hiinast, mistõttu võib nimistust leida selliseid eksootilisi nimesid, nagu Bashan, Xinsilu, Exufeng, Luyuan jne. Ainus Eestis arvel olev elektriline mootorratas on aga 1991. aastal toodetud Suzuki GS 500 EU, mis on elektrisõidukina Eestis arvele võetud aastal 2003.

Tõenäoliselt on tegemist ümberehitatud mootorrattaga, sest tavaversioonina on Suzuki GS 500 EU tüüpiline bensiinimotooriga mootorratas. Täpselt samuti, nagu on ümber ehitatud ka Eesti vanim elektriauto. Selleks on teada-tuntud Pobeda GAZ 20, mille tootmisajaks on aasta 1958 ja mis on elektrisõidukina arvele võetud juba aastal 1994.

Üheksa aastat hiljem arvele võetud Suzuki mootorratas ongi alles teine elektrisõiduk Eestis. Aasta hiljem registreeriti elektriline mikrokaubik Subaru E10, aastal 2005 aga kaks VW Golfi, üks Harju-, teine Viljandimaal. Aastal 2006 jõudis registrisse veel teinegi Subaru väikebuss E12 nime all.

Esimene autotööstuslik elektriauto oli Eestis aga Hiina päritolu ZEV Smiley, mis jõudis meie registrisse neli aastat tagasi, ehk aastal 2008. Eestis valmistatud ZEV Seven sai dokumendid korda aastal 2010 ning kõik ülejäänud elektrisõidukid on meie registrisse kantud juba aastatel 2011 ja 2012.

Elektriautode ostutoetus kestab Eestis 2014 aasta lõpuni, kogu Eestit kattev kiirlaadimisvõrgustik saab plaanide kohaselt valmis algava aasta jaanuari lõpuks.