Alfa on alati rõhunud hingele ja südamele. Alfa Romeotesse armutakse ja neid vihatakse. Vaevalt, et kellelgi neist ükskõik on. Alfa on tõelise kiindumuse klassikaline näide ning seda on ettevõte oma 100. sünnipäeval lansseeritava mudeliga ka tähistamas.

Giulietta esmaklipis kutsutakse üles meenutama, millele mõtleb meie igaühe sisemine sohver. On see tõesti midagi muud, mida pakub uus Giulietta? Veendu oma seisukohas vaadates videot!

Giulietta ninas domineerib enneolematult teravnukne Alfa V-võre, õhuvõtuavad ning need laialivalguvad silmad. LED-tagatuled meenutavad 156 omi, bamperi all on ka difuusor. Velgi saab nii 16-, 17- kui 18-tolliseid.

Auto on 4,35 m pikk ehk 13 cm pikem kui Golf ja vana 147. Teljevaheks on 2,63 m, mis on viimastest 5 cm enam. 147'ga võrreldes on Giulietta ka 5 cm kõrgem, tsementeerimaks ametlikku teadet, et uues Alfas on tagaistmel ja pakiruumis VW Golfist ruumi rohkemgi.

Kõik pakutavad jõuallikad on Fiat Grupi turbolaetud neljasilindrilised ning standardvarustatud start-stop süsteemiga. 1,4-liitrine bensiinimootor pakub 120 hj, 2-liitrine diisel 170 hj. Aasta lõpus lisandub ka 230 hj Ristikulehe ehk Quadrifoglio (üks Alfa sümbolitest, mis viitab sõjaeelsetele võidusõidumudelitele) erimudel.

Käigukastidest on valida nii viie- kui kuuekäigulisi manuaale, ent Fiatil on töös ka kahe siduriga poolautomaatkast. Mõistagi varustatakse ka Giulietta Alfa DNA süsteemiga, mis lubab valida sportlikuma ja pehmema ning halbadele teeoludele passiva seadistuse vahel.