Seni on Ssangyong olnud tuntud üsna julge ja kummalise välimusega maasturite ning üht kentsakat nime – Rodius – kandva ruumika mahtuniversaali poolest. Vahetult enne raskustesse sattumist oli näiteks Eesti turule oodata ka Ssangyongi esindussedaani.

Ekstravagantse ja soodsa nišiauto staatusest on otsustatud kindlasti edasi liikuda ning ideeauto C200 Eco on ses osas esimene samm. Ilma Ecota C200 oli väljas juba mullu Pariisis ning sel on 175 hj 2-liitrine turbodiisel ja 6-käiguline automaatkast.

C200 Eco on keskkonnasäästlikum ning on Ssangyongi sõnul kategoorialt CUV – crossover utility vehicle ehk üks keskmisest suurema kasuteguriga mahtur linnadžunglisse. Suuruselt võistleb C200 Eco Toyota RAV4, Honda CRV, Nissan Qashqai, VW Tiguani jt.