Mitsubishi elektriauto muutub sportlikumaks
2007. a. Tokyo autonäitusel esitleti i MiEV Sport Concepti, millest ongi nüüd ehitusse antud avatava klaaskatusega versioon. Terve klaasist katusepaneel käib ära ning tuleb kuhugi paigutada. Kuhu, pole veel teada, nagu on ka lahtine, kas koos sellega eemaldub ka esi- ja tagaklaas.
i MiEV Sport Air Concepti käitab üks elektrimootor kummaski esirattas ning üks mõlema tagaratta tarvis. Liitiumioonakude komplekt on paigutatud võimalikult madalale ja keskele, et füüsikalised jõud masinale kurvis armulisemad oleks.
Enamik autotootjaid keskendub lihtsate sedaanide ja väikeste linnaautode elektrilisteks muutmisele. Mitsubishi sihib aga pioneerirätti pisikeste sportautode, nn taskurakettide kategoorias. i MiEV Sporti sõiduulatus oli 200 km ja tippkiirus 180 km/h. Sport Air peaks aga tulema kiirem ja võimsam.