Mudeli valikusse kuuluvad kolm elektrifitseeritud jõuallikat. RX 450h+ on esimene RX, kus kasutatakse Lexuse pistikhübriidtehnoloogiat. Suuremat jõudlust otsivatele klientidele on valikus turbohübriid RX 500h, mis on varustatud DIRECT4 veojõu juhtimisega. RX 350h on aga nn iselaadiv hübriid.

RX500h kasutab seejuures paralleelset hübriidarhitektuuri, mis sisaldab turboülelaaduriga 2,4-liitrist bensiinimootrit, 6-käigulist automaatkasti, integreeritud esimootorit ja jõujuhtimisseadet, hübriidakut ning tagateljele paigutatud kompaktset 76 kW elektriajamit. Süsteemi koguvõimsus on 371 DIN hj (273 kW) ja pöördemoment 550 Nm, mis annab 0-100 km/h kiirenduseks näidu 6,2 sekundit.

RX 450h+ osas teatab tootja, et madal kütusekulu ning madalad heitgaasid jäävad püsima ka aku tühjenemise korral, kui sisse lülitub elektriline iselaadiva hübriidsõidu režiim – tulemuseks on kütusekulu näitaja 1,1 l/100 km. Pistikhübriid RX 450h+ pakub kuni 69 kilomeetrini ulatuvat täiselektrilist sõiduulatust. Mootori võimsuseks on 309 DIN hj (227 kW), mis võimaldab kiirendust 6,5 sekundiga 0-100 km/h.

Lexus RX atandardvarustusse kuulub 14-tolline puutetundlik ekraan, millel on nupud kõige sagedamini kasutatavate funktsioonide jaoks, Android Auto või juhtmevaba Apple CarPlay, saadaval on ka juhtmevaba laadimisalus.

Auto ohutus- ja juhiabifunktsioonide hulgas leiame näiteks eest ristsuunas läheneva sõiduki hoiatuse (FCTA), mis hoiatab piiratud vaateväljaga ristmikel mõlemalt poolt lähenevate sõidukite puhul.

Uue Lexus RXi hinnad algavad 73 800 eurost.