Ajakirjanike ette toodi ringrajaauto Porsche 911 GT2 RS Clubsport 25 – masin, mis on loodud spetsiaalselt Manthey-Racingu 25. juubeliaastaks ja mida maailmas on toodetud vaid 30 eksemplari. Autol on 800 hj, tagavedu ja tehtud vaid ühel eesmärgil – et ringrajal end hästi tunda.

Auto põhineb 911 GT2 RS Clubsportil, mille mootoriks on 3,8-liitrine kahesilindriline kahe turboga boksermootor võimsusega 515 kW (700 hj). 911 Mudeli teeb eriliseks tsentraalse paigutusega radiaatorikontseptsioon, millel on mitmeid eeliseid: ühtlane ja optimaalne õhuvool hoiab mootori temperatuuri laias pööretevahemikus stabiilsena, samas kui radiaatori ümberpaigutamine tagab parema kaitse kokkupõrkekahjustuste korral. Täielikult ümber kujundatud esipõllel on keskne sisselaskeava, mis tagab optimaalse õhuvoolu. Lisaks on sõidukil täissile põhi. Tänu jahutuse uuele kontseptsioonile oli võimalik rattakoobaste radiaatoritest loobuda. See parandab otsest õhuvoolu esipiduritele, mis hoiavad stabiilset temperatuuri kauem. Ka 911 GT2 RS Clubsport 25 tagaosa on läbi teinud ulatuslikud muudatused. Tagatiival on uued külgplaadid ja nn luigekaela kinnitus, mis tagab katkematu õhuvoolu.

Üks 911 GT2 RS Clubsport 25 iseloomulikest omadustest on nelja triibuga peamised võidusõidutuled. Ehkki need pärinevad sisuliselt Le Mansi võitnud 911 RSR-ist, arendati neid spetsiaalselt erimudeli jaoks edasi ja need valgustavad nüüd rada eriti tõhusalt. Et ruumi säästa, on neisse integreeritud ka suunatuled. Interjöör, kaasa arvatud keevitatud turvapuur, on võetud 911 GT2 RS Clubsportilt ja see vastab FIA standarditele.

Teiseks oli kohal limiteeritud seeria Porsche 911 Sport Classic – neid toodetakse maailmas kokku 1250 eksemplari, millest 1215. eksemplar jõudis Eestisse. Selle auto disain on inspireeritud 60ndate lõpust ja 70ndate algusest, tehes kummarduse ringrajaspordi pärandile. Valmistatud eritellimusena Porsche Exclusive Manufakturis. Tavalisest 911st eristab seda autot disaini kõrval see, et on kõige võimsam käsikastiga (7 käiku) toodetud 911.

Sarnaselt oma vahetule eelkäijale, 2009. aastal esitletud 997-põlvkonna 911 Sport Classicule on ka uue mudeli välimus inspireeritud algupärasest 911-st (1964–1973) ja 1972. aasta 911 Carrera RS 2.7-st. 911.

Auto muudab eriliseks selle lai kere, mis tavaliselt on saadaval ainult 911 Turbo mudelitele, legendaarse „pardisabaga“ Carrera RS 2.7 stiilis tagaspoiler ja „kahe küüruga“ katus rõhutavad 911 Sport Classicu erilisust. Interjööris on ustel ja istmete keskpolstril kasutatud legendaarset Pepita-mustriga kangast. See poolaniliinnahast kahetooniline, must ja konjakivärvi nahkpolster pakub elegantset kontrasti kerevärvile.

Jõuallika kontseptsioon on samuti ainulaadne: 3,7-liitrine topeltturboga 6-silindriline boksermootor kannab oma 405 kW (550 hj) teepinnale ainult tagarataste kaudu. Seitsmekäigulise manuaalkäigukastiga uus 911 Sport Classic on sellega võimsaim praegu saadaolev manuaalkäigukastiga 911 üldse.

Käigukastil on automaatse vahegaasi funktsioon, mis käike alla vahetades kompenseerib mootori pöörete erinevust lühikese gaasiimpulsiga. Põhivarustuses sisalduv sportlik väljalaskesüsteem on spetsiaalselt loodud tavalisest emotsioone äratavama helitaustaga mudelile.

Vedrustus põhineb 911 Turbo ja 911 GTS-i lahendustel ning sobib kiireks sõiduks: tänu põhivarustuses olevale Porsche aktiivvedrustusele (PASM) reageerivad amortisaatorid dünaamilistele muudatustele välkkiirelt. PASM-i juurde kuulub samuti põhivarustusena 10 millimeetri võrra vähendatud kliirensiga sportvedrustus.

Porschede maaletooja Jussi Pärnpuu märkis tänasel üritusel, et need autod sisuliselt ei ole vabamüügis. Tootja valib hoolega, millistele klientidele ja millistes riikides neid eraldatakse – mis tasemel seal näiteks ringrajasõit on.

„Veel kaks-kolm aastat tagasi Eesti turg ei kvalifitseerunud erimudelite jaoks. Nüüd me esimest korda oleme saanud,“ märkis ta ja lisas, et need autod oleksid ideaalsed spekulatsiooniobjektid - neid oleks võimalik vähemalt kahekordse hinnaga edasi müüa.