Lexus Tallinna juht Taavi Lepik ütles esmaesitlusel, et tunneb heameelt väiksema linnamaasturi lisandumise üle Lexuse valikusse. "Viimase aasta jooksul on Lexus esitlenud kaht suurt mudelit, luksussedaani LS ja maasturit RX 450h L. Uus iselaadiv hübriid UX lisab valikusse mitmekülgsust," ütles ta. Mehe sõnul on iselaadiv hübriid pistikhübriidi kõrval hea variant, kuna ei nõua inimestelt käitumisharjumuste muutmist.

2019. aastal müügile jõudval Lexus UX 250h-l on uue põlvkonna hübriidsüsteem ja täiesti uus 2-liitrine bensiinimootor. Masinal on täiustatud ka käigukasti ning see on saadaval nii nelik- kui ka esiveolisena. UX 200-l aga on 2-liitrine neljasilindriline mootor, mis on ühendatud uue põlvkonna dünaamilise CVT-käigukastiga. Lepiku sõnul on seda eelnevate variaatorkäigukastidega võrreldes parendatud ning variaatorkasti negatiivsed küljed on uuel käigukastil peaaegu kaotatud.

Loomulikult on autol olemas kõik tänapäevased juhiabisüsteemid näiteks sõiduraja hoidmine ja kokkupõrke ennetussüsteem. "UXi unikaalne ja eristuv disain keskendub juhile. Samas muudab UX turvalisemaks ka kaasliiklejate elu, sest standardvarustusse kuuluvad uue põlvkonna turvasüsteemid," ütles Lexuse juht.

Lexus UXi interjööris on Jaapanist pärit Sashiko stiilis nahkpolstriõmblused, mida kasutatakse tavaliselt judo ja kendo riietuse tugevdamiseks. Lepiku sõnul valmivad istmed käsitööna, kuna masinate abil valmistamiseks on need lihtsalt liiga keerulised.

Auto eeltellimine algab selle aasta lõpus, esimesed masinad peaks Eestisse jõudma märtsis-aprillis.