Arvutivõlurite vahendusel viivuks "taaselustunud" Bruce Lee reklaamib umbes poolteist minutit vältavas klipis Johnnie Walkeri viskit.

Paraku ei toimu midagi adrenaliinirohket. Lee piirdub lühida mandariinikeelse lühimõtisklusega sellest, mis teeb inimesest legendi. Seos viskiga Blue Label jääb ambivalentseks. Tegijad loodavad seeläbi ilmselt oma maitsekust demonstreerida.

Vähem head maitset saab seostada tõigaga, et Leed kasutatakse viski reklaamimiseks – meest tunti ju põhimõttelise karsklasena.

Huvitav, kas projekt sai tema perekonna / suguvõsa / legaalsete esindajate toetuse ning mida nad asjast arvavad.

Bruce Lee surmast täitub sellel laupäeval (20. juulil) täpselt 40 aastat, nii et tema "naasmine" just nüüd pole juhuslik.

Klipp jõudis hiinamaalastest vaatajaskonna ette 7. juulil.