Patareitoitega prill-laua sisse ehitatud varjatud ventilaator imeb õhku sisse ja surub seda esmalt läbi lõhnatustava söefiltri ja seejärel läbi eraldi müüdava lõhnageeli-padja. Tootejuht Jerry Bougher märkis, et uudiskauba eesmärk on rünnata haisu seal, kus see kõige tugevam on, vahendab Sci-Tech Today.

90 dollarit maksev prill-laud on vaid üks tualettruumis veedetud aeg meeldivamaks muuta võimaldavatest kõrgtehnoloogilistest seadmetest, mida USA-s Wisconsinis tegutsev ettevõte Kohler ja selle konkurendid viimastel aastatel turule on toonud. Tualetipottide valik hõlmab näiteks aeglaselt sulguva potikaanega, soojenduse ja öölambikesega mudeleid, mille juurdehindlus traditsiooniliste pottidega võrreldes küündib reeglina 20 kuni 100 dollarini.

Seade lülitub sisse, kui sellele istutakse. Soovimatuid lõhnu filtreerides toob ventilaator kuuldavale vaikset surinat. Õhk voolab üle lõhnageeli-padja, millesarnaseid kasutatakse ka autode õhuvärskendajates, ning haisu maskeeriv aroom tulvab aegamööda tualettruumi.

Et prill-lauad ikka jõuluvana kingikotti jõuaksid, alustas Kohler nende müüki 10. novembril. Seadme käitamine nõuab kaht D-tüüpi ümarpatareid ning tootja kinnitusel peaksid patareid ja ligi seitse dollarit maksvad söefiltrid vastu pidama kuus kuud. Igakuiselt asendamist nõudvate lõhnageeli-patjade kolmene komplekt maksab ligi kaheksa dollarit.

Kohler pole esimene firma, mis lõhnatustavaid prill-lauudu müüb. San Franciscos tegutsev ettevõte Brondell esitles oma lahendust juba 2006. aastal, kuid lõpetas selle müümise kolme aasta eest kõrgete tootmiskulude ja oodatust väiksemaks kujunenud nõudluse tõttu, osutas juhatuse esimees Steve Scheer. Tema firma on Kohleri prill-lauale sarnase lõhnatustava tehnoloogia lisanud oma 600 dollari maksvatele bidee-prill-laudadele Swash.