Hiigelsuure logistika- ja kullerfirma UPS (United Parcel Service of North America, Inc.) töötajate hirmnaljakast facepalm-juhtumist võid siin ka lugeda.

(Avafoto on illustreeriva tähendusega ega kujuta tingimata kullerfirma UPS töötajat, kes kirjeldatud vea tegi.)

Info läks liikmele sotsiaalmeediasaidilt Reddit, kus kasutaja Seventy_Seven oma juhtumist pajatas. Ta lisas oma sõnade kinnituseks ka fotogalerii saidile Imgur.

Lugu oli lihtne: kutt ootas postipakki. UPS-i töötaja tõi talle lisaks tellitule ka teise paki. Ta helistas firmasse mitu korda ja iga kord oli vastus sama: see pidigi talle saabuma, aga läks vahepeal kaduma; kui ei meeldi, saatku tagasi.

Foto: pärineb aadressilt imgur.com/a/t8Yhi

Pakk nägi täitsa tavaline välja ja silt sellel kandis tema kontaktandmeid. Selles peitus aga USA valitsusele kuuluv pisike õhusõiduk, droon Puma.

Täpsemalt oli seal USA riikliku Ookeani- ja Atmosfääriuuringute Ameti (NOAA) esindajate poolt pakiga teele saadetud droon merekeskkonna jälgimiseks – adressaat on avalikkusele teadmata ja hetkel pole sellel ka tähtsust.

NOAA esindaja kommenteeris ajakirjanikele, et paki edastamisel tekkinud vea pidi tegema just nimelt UPS-i, mitte NOAA töötaja.

Paki tegelike adressaatide õnneks pidas ülikoolipoiss kulleritepoolse apsaka heastamist tähtsaks, sest taolise seadeldise maksumus on väidetavalt kuni 400 000 dollarit (umbes 287 130 eurot).

Puma võib kuni kaks tundi õhus püsida ning on mõeldud vaatlusandmeid koguma. Ta poleks Pumat siiski saanud ise huvi pärast kasutada, sest pakis polnud propellereid, mis selle lennureisile viivad.