17.01.2015, 13:05
Itaalia leidis tõhusa viisi, kuidas ajaloolisi hooneid, paiku ja objekte korras hoida
Majanduslanguse käes vaevlev Itaalia on 2010. aastast saadik olnud sunnitud riigi monumentide ja mälestiste hooldamise eelarvet igal aastal 20 protsendi võrra vähendama.
Valitsus pöördus seetõttu riigi suurettevõtete poole palvega toetada Itaalia olulisimate turismiatraktsioonide renoveerimist, vahendab ajakiri Imeline Ajalugu.
Suurima summa – 25 miljonit eurot – on seni annetanud rõiva- ja jalatsitootja Tod’s Group. See summa kulutatakse Colosseumi (pildil) puhastamisele, mille fassaad on heitgaasidest tumedaks tõmbunud.
Kriitikud aga protesteerivad eraettevõtlusest tuleva sponsorraha vastu. Nende sõnul naeruvääristatakse sellega Itaalia kultuuripärandit.