Kui palju neil juttudel tõepõhja all on, ei oska öelda, aga kõnekaks võib ilmselt pidada ka hiljutisi seal loodud autoreklaame.

Reklaamibüroo JWT India sepitsetud kaks reklaami (India turule suunatud) Ford Figole esitlevad naiste vastu suunatud vägivalda millegi süütu ja lustilisena. Moodsa elustiili osana, kui lubate.

Üks kujutab endist Itaalia peaministrit Silvio Berlusconit juhi-istmel, kolm lopsaka kehaehitusega näitsikut pakiruumis kinniseotuna ja tropid suus.

See viitab Berlusconi armastusele kerglaste armuseikluste ja nii-öelda extra curriculum suhete vastu, mis on avalikkuse tähelepanu pälvinud.

Pildi all olev Figo slogan tunnuslause "Leave Your Worries Behind" (jäta mured seljataha) keerab pikantsele stseenile veel lisavindi peale. Ja ega kohe paremal asuv Fordi tunnuslause, "Go Further" (Mine kaugemale) selles kontekstis parem pole.

Foto: JWT India

Teine reklaam on leebem ja parodeerib kunagist meedia ees mahamängitud vaenu Ameerika seltskonnatähekeste Paris Hiltoni ja Kim Kardashiani vahel.

Sellel pildil on pakiruumi meelevaldsele sõidule surutud kolm Kardashiani-õekest ning juhiistmel Paris pilgutab kelmikalt silma.

Fordi esindajad on juba avalikult vabandanud ning kinnitanud, et nemad reklaame enne avalikkuse ette jõudmist ei näinud ega heaks kiitnud.

JWT India originaalsed tööd ei jõudnudki avalikele reklaamipindadele, aga kui miski juba internetti lekib, siis on selle levikut mõistagi üsna võimatu peatada.

Kuidas need üldse internetti saabusid? JWT India töötaja postitas need pärast valmimist saidile Ads of the World, ilma et Fordi esindajad oleksid neist veel midagi teadnud.