Uusi autosid vaadates, nendega kohtudes ja sõites jääb sageli mulje, et ka kõik need valmistuvad MacGyveri kombel seiklusmärulis ellu jääma. TopGear Eesti kolmanda numbri uudistelehel astub üles Lamborghini maastur Urus, mis suudab teha kõike, mida kaasaegne „mägiaivar“ vajab: kihutada maanteel, lammutada maastikul, muuta kaaskodanikud ärevaks pelgalt tänaval seistes ning pakkuda kosmilisi süsinikmaterjale oma tehnoloogiast tuubil ja täiesti futuristlikus salongis. Vana hea MacGyveri jaoks oleks seda kõike olnud vast isegi liiga palju. Kõik see oleks talle mõjunud liiga edevalt. Hoopis paremini tundnuks Angus end härra Lopeze (just selle, kes oleks koos Ecclestone’iga peaaegu Saabi endale saanud) autogaraažis, kus kümneid klassikuid lähiajaloost reas. Või siis Leedus ehitatud neljarattalises Frankensteinis või ükskõik millises teises maasturis, millega me Druskininkai sisesuusamäel Alaska haskide ning justkui 1970-ndate nõukogude James Bondi filmist (kui selline oleks olnud) pärit propellerkelguga võidu mäkketõusu etendasime. Või oleks Angus (on ikka nohiku nimi nii nutikale mehele!) eelistanud siiski istuda meie kombel Pagani Huayra prototüüpi ja kihutada 354 km/h, teel hüperauto tippkiiruseni? Vahest eelistanuks osav mees teha tutvust veel täitsa laiali olekus ja hoopis ilma kereta hübriidhüperautoga Porsche 918 Spyder, mille toorusega meie silmitsi oleme pandud? Või tahtnuks ta siiski koos USA muskelautomaailma legendi Carroll Shelbyga (loe lk 123) Ferrari tuliuue lipulaeva F12 Berlinetta (loe lk 88) 730 hobujõu, ehk koguni selle täiesti uskumatu katuse ja klaasideta Lambo Aventador J (loe lk 134) teemadel väidelda? Vaevalt ta tuk-tukijuhtmisega hätta oleks jäänud (loe lk 128) või viitsinud James Mayga VW Up!-i ning Fiat Panda vahel valida (loe lk 102) või Tom Fordiga uue Porsche Boxteri kabrioletiga Schwarzwaldis mütata (loe lk 140) ... Mida kõike on Top Geari seltskond suurima mõnu ja heameelega selle numbri tarvis teinud.

Usun, et kõige rohkem meeldinuks talle siiski olla minu nahas 5. mail, mil Tallinnas Viru Keskuse parkimismaja neljandal korrusel saab kell 12 avalöögi tänavune hobiautode hooaeg. Ja kuigi Angus sõitis oma saates teinekord 1942. aasta Chevrolet’ kastikaga, ei tohiks minu valik 1951. aasta Ford F1 pikapi näol talle küll võõraks jääda. Usun, et see oleks talle suur au, nagu minulegi on suur au selle erkpunase sõiduvahendiga, mis on sama vana kui mu isa, TopGear Eesti lippu hobiautode näitusel ja sellele järgneval kruiisil kõrgel hoida.

Täpselt samal ajal, aga hoopis Tartus, toimub driftimise ehk jõulibisemise ehk Eestis viimastel aastatel kõige kiiremini ja enam populaarsust kogunud autospordi Eesti meistrivõistluste esimene etapp, mille me täiesti otseselt mägiaivarlikul kombel põnevaks teeme. Üritades segmendis TopGear Eesti Will If Drift panna külge ette võtma selliseid sõidukeid, millest midagi taolist keegi reeglina ei ootaks. Kohtumiseni Tallinnas, Tartus ja kõikjal mujalgi Eestis, kus meie ajakirja tegijad ringi veerevad. Esmalt aga kohtumiseni järgneval 160 leheküljel. Ei, jalast ei maksa ära võttagi!

Liitu TopGear Eestiga ka Facebookis, kus näed, kuidas ajakirja tehakse ja pääsed ligi materjalidele, mis ajakirja ei jõuagi!

Telli TopGear Eesti SIIT otsekorraldusega vaid 2,9 eurot number - aastaga saad koju 1600+ lehekülge eestikeelset Top Geari sisu!