Kuigi päris 30-kraadises pakases avatud mootorikate külma pärast kohe kinni ei läinud ning istmesoojendused võiksid töötada tugevamini, kuigi Lagunas on endiselt, ka pärast seda kerget koonukohendust ehk teist tulemist – Phase II – esiistujaile vaid üks armatuurist eenduv topsihoidja ning ajaleht normaalselt kokkuvoldituna uksetaskusse ei mahu, on kõik muu siin lihtsalt suurepärane. Ka välimus on täitsa meeldiv, kui valida universaal ehk Grandtour.

Musta tausta saanud esituled ning vähe teise vormiga plastik nina all värsketeks vuntsideks ees, võib päris enesekindlalt püünele pressida. Kui koonukohendus viimase aja autotööstuse midagi muud peale uute mootorite ja peidetud muudatuste naljalt ei tähenda, siis ega Lagunagi väga palju muutunud pole. Kergelt kurjemaks ja kaasaegsemaks. Initiale Paris erivarustuses tuntavalt luksuslikuks kah veel. Imekaunis beež nahk paitab vaatajat ka siis kui tal silmad juba suletud. Kõik plastmassid on siidised või pehmed nagu inimnahk. Varustust on vapustavalt, alates navigatsioonist tagumiste uste päikesesirmideni välja. Bose Edition lisab suurepärase helisüsteemi.

Laguna pole nii sportlik kui Ford Mondeo, on hoopis ruumikam ja parematest materjalidest kui Opel Insignia, ent pole nii säästlik kui Opeli EcoFlex. Möödas on ajad, mil Laguna muudkui lagunes. Sõita on Renault'dega reeglina hea ja kindel. Sellega saab hakkama igaüks. Sidur on sel õrn kui udusulg, käsipidur elektriline. Nii et paha peale sellega ka väga minna ei saa. Uuelt Lagunalt ootame aga hübriidi, kõrgema
HINNE - 6
Luksikas, ruumikas, hea sõita ja kena vaadata. Avensis ajab une peale, Laguna ainult haigutama. Vali säästlik diisel.
kliirentsiga mudelit ja nelikvedu, mida Peugeot ja Volkswagen vastavalt 508 ja Passatiga propageerivad? Ah, tegelikult mitte. Laguna võiks lihtsaks ja konkreetseks jäädagi nagu see seda täna on. Laguna võiks jäädagi stabiilseks, sest sellest on varem palju vajaka jäänud.

Liitu TopGear Eestiga ka Facebookis, kus näed, kuidas ajakirja tehakse ja pääsed ligi materjalidele, mis ajakirja ei jõuagi!

Telli TopGear Eesti SIIT otsekorraldusega vaid 3 eurot number - aastaga saad koju 1600+ lehekülge eestikeelset Top Geari sisu!