Nii ka jätkub, kuigi Ford on nüüdseks saanud valmis oma ajaloo säästlikema jõuallika, 1-liitrise 3-silindrilise turbobensiinika, mis arendab kas 100 või 125 hj, paiskab välja 109 või 114 g CO2/km ning kulutab 4,8 või 5 l/100 km. Vastavalt. See pole mingi ulmenumber, kuni meenutad, et see pole ka mingi diiselmootor.

A4 paberilehe taha peitu mahtuv jõuallikas on võimsam ja pakub rohkem tõmmet väga suures pööretevahemikus kui too 1,6-liitrine. Ja pakub seega kamaluga sõidumõnu. Ega plärise absoluutselt, mida teiste tootjate 3-silindrilised bensiinikad (Toyota Aygo, Nissan Micra jt) on ikka elu täiesti väljakannatamatuks teinud.

Liitrine Focus on endiselt soliidne ja oma klassi parimaid masinaid. Sõidunaudingut saad siit rohkem kui 1,6-sest Focusest, kulutad kütust ja säästad vähem, ent rohkem pead selle kõige eest ka maksma. Oled sa nii progressiivne vend? Saadaval nii sedaanile, universaalile kui ka tavalisele 5-ukselisele.

Liitu TopGear Eestiga ka Facebookis, kus näed, kuidas ajakirja tehakse ja pääsed ligi materjalidele, mis ajakirja ei jõuagi!

Telli TopGear Eesti SIIT otsekorraldusega vaid 3 eurot number - aastaga saad koju 1600+ lehekülge eestikeelset Top Geari sisu!