Millises maailmas elad sina? Ega tegelikult vahet polegi. Sest nüüd on sul peagi käes TopGear Eesti teine number ning hakkadki kohe elama Top Geari maailmas. Eestikeelses ja suurelt jaolt ka Eestis sündinud Top Geari maailmas. See on ühelt poolt üks paras paralleeluniversum, kus valitsevad unistused, suurte tagatiibadega superautod ja kuumaõhupallide otsa riputatud linnasõidukid. Teisalt on see aga koht, kust rõõmsa meele kõrval ka ohtralt kasulikku teada saad. Näiteks millist autot võiksid aastal 2012 tegelikult tahta.

Kui oled autohuviline, kui oled koguni autohoolik, nagu ennastunustavat huvi kõikide sõidumasinate kohta väljendavaid inimesi teinekord kutsutakse, siis tead kindlasti une pealt, kui suurt kiirust suudab arendada üks Honda Civic, rääkimata Porsche 911 Carrera S-ist. Porsche Porscheks, see on ikkagi sportauto. Aga miks peaksid pereautod nii kiiresti sõita suutma, kui suudavad? Eks ikka selleks, et nendega oleks mõnus Saksamaal kimada? Ja et neil üleüldse oleks rohkem ressurssi. Meie uurisime selles numbris aga vastukaaluks välja, millised on vähimad kiirused, millega tänapäeva autod suudavad sõita. Mitmeski paigas on tänini näha kummalisi märke, mis paluvad sõita 5 või 15 km/h. Eriti just seda number viit suurel plekist ringil olid veel kümme aastat tagasi kõik kohad täis. Ja nagu me arvasimegi, tuligi välja, et 5 km/h on enamikule tänastest uutest autodest kättesaamatult madal kiirus. Loe ise lk 36.

Millised on tänapäevastele autodele kättesaamatud kõrgused, seda hakkasid uurima meie Leedu kolleegid. Tiivustatuna tõigast, et Leedus on terves maailmas kõige rohkem kuumaõhupalliga lendamise loaga isikuid, otsustasid nad õhupalli külge auto riputada ning vaadata, mis saab. Mis tunne on, kui väike Smart, mis mõeldud tihedate tänavatega linna sisse, järsku selle kohal hõljub, loe lk 84. Lk 140 näed aga, mis tunne on sõita hetkel kõige paremate linnaautodega VW Up! ja Škoda Citigo. Need on meie toimetusele kahtlemata kõige suuremat üllatust ja lõbu pakkunud masinad. Tavaliselt on ikka need va sportautod, kastikad ja kabrioletid need, millega kõige rohkem nalja saab. Nüüd läks aga nii, et südamesse uuristasid oma pesad hoopiski asjakesed, mida veel üleeile õelalt kipakateks ostukärudeks peljanud oleksime.

Maailm, milles elavad väga vähesed inimesed, avaneb aga terves ajakirjas kümnetel lehekülgedel kõiksuguseid tiibu ja tiivakesi kandvate masinate näol. Või noh, mis masinate. Ikka superautode. Lamborghinide, Mercedeste, Jeremy Clarksonite ja GT-R-i mootoriga Nissan Juke’ide näol. Lendamisest ja lennukusest otseses ja ülekantud tähenduses pole üheski Top Geari ajakirjas seni veel nii palju juttu tehtud. Vaateid erinevatesse maailmadesse, mis kõik ühel ja samal ajal sel ühel ja samal planeedil Maa eksisteerivad, on TopGear Eesti teises numbris väga palju. Sõitsime nimelt superautode, nende rehvide, linnasõidukite, õhupallide, elektriautode, klassikalise Alfa Romeo ja palju muuga. Tagatipuks supersoomukiga Piranha!

Kõike ei tohi ka näidata ja seetõttu on sel pildil Piranha III IFV kokpitti heidetud pilk pikslitega hägustatud. Kui selle ajakirja aga lõpuni läbi loed, oled kõike muud kui hägustatud seisus. Siin on palju autosid, millest saab ja peabki ainult unistama. Tasakaaluks on neid, millega võid ise kas või hommepäev kaupluse uksest välja vurada. Saades aru, kui meeldiv on sõita tõeliselt hea linnaautoga ning kui mõnus on kättesaamatutest superautodest lugeda TopGear Eesti lehekülgedelt. Säärast hingerahu automaailma peagi sinu käes oleva numbriga toomegi. Head lugemist!

Tellijate postkastidesse potsatab TopGear Eesti nr. 2 keset pühi laupäeval ehk 7. aprillil.

Liitu TopGear Eestiga ka Facebookis, kus näed, kuidas ajakirja tehakse ja pääsed ligi materjalidele, mis ajakirja ei jõuagi!

Telli TopGear Eesti SIIT otsekorraldusega vaid 3 eurot number - aastaga saad koju 1600+ lehekülge eestikeelset Top Geari sisu!