Toomas Uibo lennukool: kuidas lennufirmad pagasit kaotavad?

 (31)

Toomas Uibo lennukool: kuidas lennufirmad pagasit kaotavad?
accelerista.com

See siin on järjekordne peatükk Toomas Uibo lennukoolist. Iga õppeaine ära õppimise eest saab iga lugeja minult isiklikult kohe kümme ainepunkti. Seekord on meil käsil tõsine ja ajakohane teema, kuidas lennufirmad pagasit kaotavad ning aine omandamise eest saab seekord erandkorras 20 ainepunkti.


Vahendab Accelerista

Ei ole vist masendavamat tunnet kui sinu hoolsalt planeeritud puhkusereis – või mis veel hullem – ärireis tänu pagasi kaotusele lörri läheb. Sina oled ühes lennujaamas aga sinu asjad on hoopis mõnes teises.

Lennujaama töötaja lohutus tundub pigem irvitamisena ja lennufirma, millega lendasid, tuleks maa pealt minema pühkida. Vahet pole kas kohvrisse jäid rannariided või 100.000 euro eest kunsti, süüdlane tuleb kiirelt välja selgitada!

Stop! Kas oled ikka õigel teel? Hingame alguses sügavalt sisse ja välja. Nüüd veelkord. Nüüd püüame säilitada rahu, sest paanika, kontrollimatu logorröa ega vihje meediaportaalile ei kiirenda sinu koti leidmist. See on kohe päris kindel.

KUIDAS LENNUFIRMA PAGASIT KAOTAB?

Lennufirma saab „kaotada“ reisija pagasit kahel viisil: esimene on see kui kapten otsustab maksimaalset stardikaalu silmas pidades osa pagasit maha jätta, et see siis järgmise lennuga reisijatele järele lennutada.

Sellise otsuse langetab lennu kapten lennuturvalisuse huvides. Kas me oleksime nõus riskima ja startima raskema lennukiga kui eeskirjad seda ette näevad? Pole vist olemas kohvrit mille nimel seda riski võtta võiks.
Loe edasi siit

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised