Üks Muski ettevõtteid on teatavasti ka tunnelipuurimise või –kaevamisefirma The Boring Company. Rajatavad tunnelisüsteemid ja neis kulgemine võimaldaks leevendada maapealseid liiklusummikuid. Neljapäeval toimunud The Boring Company üritusel laitis Musk idee lendavatest autodest oma sõnavõtus maha ja tegi seda peamiselt kahel põhjusel.
Esiteks – müra. Lendavad autod oleksid tema sõnul „valjud nagu orkaan“.

Aga kui sellest probleemist võiks ehk kasvõi kõrvatroppidega lahti saada, siis teine mure on tema sõnul märksa tõsisem – nimelt, kujutleme, kui mõnelt lendautolt mõni detail lahti tuleb ja jalakäijale pähe kukub?

Tulemuseks võib olla mõne pahaaimamatult maapinnal kõndiva jalakäija surm, ütles ta. Ja põhjendas: kui lendavaid autosid ilmub meie peade kohale risti-rästi ringi tuhisema väga suur hulk, siis juhtub varem või hiljem see, et mõne auto küljest, mida juht ei ole korralikult hooldanud, tuleb näiteks ilukilp lahti, kukub alla ja "giljotineerib" kellegi.

Business Insider kirjutab, et mees on neid lendavate autode murekohti varemgi välja toonud ja seetõttu usubki ta, et parem on paigutada inimesed transpordiprobleemide lahendamiseks tunnelitesse või torudesse. Hyperloopist oleme palju kirjutanud ja sellest oleks abi pikemate distantside läbimisel, Loop oleks aga lähemate vahemaade läbimiseks. Olenevalt sellest, millised tingimused vastavas torus valitsevad, oleksid erinevad ka neis liikuvate torukapslite kiirused: Hyperloopis kihutataks u 965 km /h, Loopis aga 240 km/h. Ühte Loopi kapslisse mahuks 16 inimest.

Muski konkurendid mõlgutavad meeleldi lendtaksomõtteid. Uber näiteks tahab ülejärgmisel aastal Dallases ja Los Angelesis juba katselende tegema hakata ja aastal 2023 teenuseni jõuda.