Ometi on lennufirmal, eriti selle Indoneesia filiaalil, viimasel ajal hakanud ilmnema igasuguseid viperusi, et mitte hullemini öelda.

28. detsembril 2014 kukkus Jaava merre Surabayast Singapuri teel olnud Airbus A320-216 ja kõik 162 paral olnut hukkusid. Sama viga, mis õnnetuse põhjustas, oli eksisteerinud juba pikemat aega ja lennuk oli lennanud selle veaga ligemale 40 korda ka Austraalia vahet.

10. märtsil 2015 sisestas AirAsia X lennuki kapten oma Airbus A330 pardakompuutrisse vale laiuskraadi, mis pani lennuki vales suunas lendama, viga parandama hakkas piloot aga tootja poolt mitte soovitatud viisil. Lennuk oli juba 11 000 km kursilt eksinud.

19. veebruaril 2016 aga lähenes A320 Bali saarelt Perthi teel olnud lennuk liiga madalal, olles Perthi jahtklubi kohal vaid 457 m kõrgusel, samas kui lennuki kiirus langes sisuliselt nulli ja lennujuht käskis maandumine katkestada ja uuele ringile minna.

Kuu hiljem oleksid Coolangatta lennuväljal äärepealt kokku põrganud AirAsia X ja Jetstari lennukid.

Juba mitu kuud on Austraalia ajakirjandus lausa nõudnud AirAsia Indonesia lendude keelamist Austraaliasse, kuna 25. juunil tabas üht Perthi lennuväljalt õhku tõusnud lennukit mootoririke, ja see pidi tagasi pöörduma. Turbulentsis lennuki piloot palus reisijail lausa palvetada, et turvaliselt tagasi jõuda.

Tagatipuks tuli nüüd üleeilne intsident Perthist Balisse teel olnud lennukiga, mis kaotas järsult rõhu kabiinis ja lennuk toodi kiirkorras 6700 meetrit madalamale, et reisijad üldse hingata saaks. Samal ajal oli teavitus enamikele reisijaile arusaamatus keeles ja meeskond, kes oleks pidanud reisijaid rahustama, oli ise veelgi suuremas paanikas kui reisijad. Piloot tegi küll kõik võimaliku, et reisijad elu ja tervisega Perthi tagasi tuua.