NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
14.03.2017 15:13
Ilmselt ei suleta Iirimaal raudteeülesõitu 10 minutit varem vaid vahetult enne rongi tulekut ! Meil ootavad inimesed rongi tulekut nii kaua, et ei usugi enam selle tulekusse ja põrutavad siis punase fooritule alt läbi...
14.03.2017 15:19
Siin oleks vaja andmeid et kui suitsiidne on Iiri rahvas. Vähekuulutatud tõde on et Eestis tehakse enesetappe aastas pisut rohkem kui on aastas päevi. Raudteed puudutab se niipalju et üle poolte rongialla jäänutest on hilisem uurimine tuvastanud enesetapuks.
14.03.2017 15:23
Vahe on inimeste mentaliteedis. Eestis võib betoonist piirde ka rongiteele ette ehitada, kuid ikkagi keegi roniks rongi alla.
14.03.2017 15:34
Ah et kuidas see on võimalik?
Lugupeetud toimetaja, seda nähtust nimetatakse liikluskultuuriks. Ja ainult eesti meedia võib niimoodi küsida, sest liikluskultuur on Eestis nullilähedane.
    14.03.2017 17:01
    Miks on meil liikluskultuur "olematu".
    Sest meil kehtib kollektiivne vastutus, loe vastutamatus! Kui teed avarii, siis kõik kaasliiklejad maksavad tekitatud kahjud läbi kallineva liikluskindlustuse, aga mitte avarii põhjustaja! Kui aga sõidad inimese vigaseks, siis jällegi Haigekassa maksab sandistunud inimesele surmani, aga mitte avarii põhjustaja. Moraalsest kahjust või surnuks sõidetu lähedastele maksmisest ma parem ei räägigi - meie kultuuriruumis puudub selline mõiste!
    16.03.2017 22:03
    Kas Iirimaal ei ole Haigekassat ja liikluskindlustust? Või on maailmast statistikat kui palju inimeste käitumine solidaarselt vastutuselt isiklikule vastutusele üleminekul muutub ? Ma usun, et ka solidaarsete kindlustuste puhul on võimalik vastutustundlikult käituda kui inimene ise on mõistlik. Rumalamatele (enda arust just targemad) tuleb jõumeetoditega asju selgeks teha.
14.03.2017 15:38
Kas kiirabi, politsei ja tuletõrje ootavad ka nende tõkete taga teel väljakutsele või mis nipiga nemad sellistest turvataradest läbi pääsevad? Olen nõus, et tõkkepuu võiks ülesõitudel olla, välistamaks, et päikese tõttu jäävad hoiatustuled või ka rong märkamatuks, ent operatiivautod peaksid ikkagi läbi pääsema. Kui keegi siiski allalastud tõkkepuust mööda vingerdab ja rongi ette jääb, siis otsis ta ise surma nagu kahjuks need viimati rongi ette jäänud noored mehed.
    14.03.2017 17:58
    Kas meditsiinitöötajate, politseinike või päästjate elu ei maksagi midagi, et need peaksid punasega rongi eest läbi saama? Ootavad jah seal tõkkepuu taga, sest kui vile käima läheb ja tõkkepuu langeb, tuleb 5 sekundi pärast rong, 10 sekundi pärast on tee vaba. Selle ajaga ei jõuaks keegi sealt ohutult üle, isegi alarmsõidukid mitte.
    Olen paljudega nõus, et asi on liikluskultuuris (täpsemalt kultuurituses), aga kultuurse käitumise tingivad PÕHJENDATUD piirangud. See on tüüpiline nokk kinni - saba lahti situatsioon. Kui foor plingib, aga rongist pole 10 minuti jooksul lõhnagi, siis tekib põhjendatuses küll pisuke kahtlus ja soov kõik liikluskorraldajad kukele saata. Ja saadetaksegi, üks tingib teise ja mine võta kinni, kumb pool lolluste jada kunagi alustas.
    Olgu siinkohal öeldud, et ma täna ootasin tõkkepuu taga 14 minutit. Käisin autost väljas, vaatasin siia-sinna, ei midagi. Jaamas seisis reisirong, mis polnud seda nägugi, et niipea liikuma kavatseks hakata, reisijad alles jalutasid jaama poole. Jõudsin isegi internetis käia ja selle väljumisaega kontrollida. Polnud MINGIT põhjust tõkkepuu veerand tundi enne aega langetamiseks. Kui mu ees poleks tervet rivi olnud, ma oleks ka üle pannud, aga ma ei mahtunud neist mööda.
14.03.2017 15:50
see on küll inetusti ja halvasti öeldud, aga idioodi palk peakski olema surm!
No kas tõesti see, heal juhul, võidetud minut või paar on siis nii väärtuslikud, et vaja teisi sedasi traumeerida???
Egoistlik tola sai surma... võttis endaga teise ka kaasa... aga mis tunnevad inimesed kes neist maha jäid?
14.03.2017 17:42
Tuletagem siis meelde, kuidas Eestis kokkuhoiu mõttes mingi ajal isegi tõkkepuud ära kaotati.
Anonüümne kommentaar
15.03.2017 11:15
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Vello" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
17.03.2017 09:45
Meil pole ka Saaremaal, Hiiumaal, Vormist rääkimata ühtegi raudteeõnnetust!
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega

FORTE TOP

Viimased uudised

Vaata ja kliki