Laev sõidab ühe laadimisega 80 kilomeetrit, siis on vaja akut kaks tundi laadida. Nagu Clean Technica märgib, on see enam-vähem sama pikk aeg, mis kulub ka täislastis laeva tühjaks laadimiseks. Maksimaalselt võib laev pardale võtta 2200 tonni kaupa.

Laev on 70,5 meetrit pikk, sel on 2400 kWh liitiumioonaku ja alus sõidab kiirusega 12,8 km/h. Mitte just kõige kiirem elektrisõiduk, aga kihutamine ei olegi selle ülesanne.

"Kuna laev liigub täielikult elektri jõul, ei kujuta see endast keskkonnale mitte mingisugust ohtu," ütles Huang Jialin laeva projekteerinud Hangzhou modernsete laevade konstrueerimis- ja uurimiskompaniist. "Seda tehnoloogiat kasutatakse varsti tõenäoliselt ka reisilaevades."

Iroonilisel kombel veetakse maailma esimese elektrikaubalaevaga kivisütt, mida tarvitavad Pärlijõe äärsed elektrijaamad. Nii et kuigi laev ise kasvuhoonegaase ei tekita, on see omal moel fossiilkütuste maailmas aktiivne tegija.

Hiinast on viimasel ajal küll tulnud mitmeid uudiseid, mis näitavad, et seal astutakse tõsiseid samme rohelise tehnoloogia laiema leviku poole (viimastest sõnumitest on käinud läbi plaan Hiinasse Tesla tehas rajada, samuti on karmistunud kontrollid elektrijaamades), aga laeva vastuoluline tööülesanne viitaks justkui sellele, et asja tuumast pole siiski hästi aru saadud.