Popular Mechanics teatab, et Mwari loojateks on kaks LAV-i ettevõtet - Aerosud ja Paramount Group. Lennuk kandis algul nime AHRLAC (Advanced High Performance, Reconnaissance Light Air Craft) ja see on esimene täielikult Aafrikas loodud lennuk. Mwari lendas esmakordselt aastal 2014.

Aastal 2016 teatasid arendajad, et neil on plaanis koos Boeinguga luua "integreeritud missioonisüsteem", mille puhul on rõhk luurel, seirel ja ka kergematel löökidel. See tähendab, et ilmselt on lennuki relvastuses sellised Boeingi loodud relvad nagu GPSi abil juhitav Small Diameter Bomb ehk väikesediameetriline lõhkekeha.

Mwari/Bronco II on ülatiivaline lennuk, mida viib edasi üks Pratt & Whitney OT6-66B 950-hobujõuline mootor. Lennukimeeskonda kuulub kaks inimest. Mwari/Bronco II kandevõime on 800 kg, maksimaalne lennukiirus 500 km/h, lennulagi 9,4 km ja ja sellele piisab õhku tõusmiseks vaid 550 meetri pikkusest stardirajast. Lennuk võib järjest õhus püsida 7,5 tundi.

Bronco II on saanud nime OV-10 Bronco järgi, mis oli kerge ründe- ja vaatluslennuk, mida USA kasutas viimati aastal 1991. Ka OV-10 oli valmistatud Boeingi poolt. Bronco II ehitajad loodavad, et lennuk sobib osalema USA õhujõudude välja kuulutatud võistluses nimega OA-X, mille tulemusena leitakse paras luure-, vaatlus-, ja tugilennuk madala intensiivsusega konfliktide tarvis. Pragu on selle programmi tõsiseimad kandidaadid Sierra Nevada/Embraer A-29 Super Tucano ja Textron Aviation AT-6. Lennukit, mille kasuks otsustatakse, on kavas osta 300 tükki.