Wall Street Journal vahendab, et Seattle'is, Chicagos ja San Franciscos on kasutusel spetsiaalsed kaamerasüsteemid, mis koostöös tarkvaraga suudavad ise tuvastada, mida inimene riiulilt võtab. Kassasid tavakujul olemas ei ole - poodi sisenedes peab inimene end tuvastama QR-koodi abil, poest väljudes aga esitatakse talle ostetud asjade eest arve, mis läheb automaatselt pangakontolt maha või Amazoni arvele juurde.

Samas, tuleb arvesse võtta, et Amazoni poed on üldiselt väiksemad kui tavalised toidupoed, seal on vähem tooteid ja riiuleid ning seega on lihtsam ka jälgida, mida kliendid võtavad. Samuti ei ole tarkvara päris probleemideta - 2017. aastal, kui lahendus välja toodi, läksid poesüsteemid tihti segadusse, kui kaupluses viibis korraga 20 või enam inimest.

Nüüd aga on süsteemi edasi arendatud ning Amazon hakkab seda testima ka suuremates poodides. WSJ hinnangul hakatakse lahendust testima Whole Foods Marketi nimelises supermarketite ketis, mille Amazon eelmisel aastal 13,7 miljardi dollari eest omandas. Samuti on ettevõttel 2021. aastaks avada vähemalt 3000 sellise tehnoloogiaga varustatud poodi.

Teised USA kaubandushiiglased veel niivõrd innovaatilised ei ole, et kaameratega automaatsüsteemi kasutavad. Walmart on aga samuti eelmisest kuust iseteeninduskassasid testimas, nende lahenduse puhul kasutatakse aga toodete skaneerimiseks nutitelefoni.