Vaata pildigaleriid päästetöödest:
Spiegel.de

Wuppertaler Schwebebahn on omapärane ühistranspordivorm, sest erinevalt trammidest, trollidest, rongidest liigub ta piki üleval pool olevat relssi, ja õnnetuse korral ei ole sealt võimalik ka lihtsalt välja astuda. Ronge kandvat konstruktsiooni nimetatakse põhjendatult Saksamaa pikimaks sillaks.

Ilmneb, et ligi sajameetrine elektrikaabel rebenes lahti ja kukkus alla Bundesstraße 7 peale, kahjustades ka tervet rida seal sõitnud autosid, kuigi ükski inimene tõsisemalt viga ei saanudki. Rongis taeva ja maa vahele lõksu jäänud reisijates ilmnes küll mõningaid paanikaelemente, aga päästetööd lõppesid edukalt.

Wuppertaler Schwebebahn alustas tegevust juba 1901. aastal ja täna kasutavad selle teenuseid iga päev kümned tuhanded reisijad. Senises ajaloos on teada vaid üks inimohvritega õnnetus, kui 1999. aastal rong Wupperi jõkke kukkus ja viis reisijat surma sai.

Rong, millega on sõitnud ka keiser Wilhelm II:
Rongi kandvat konstruktsiooni peab pidevalt hooldama: