Firma hinnangul saab sel moel reisijateveo mahtu kuni poole võrra suurendada, vahendab ajakiri Imeline Teadus.

Nagu praegused liftid, nii sõidab ka tuleviku lift loomulikult üles ja alla. Kuid see on võimeline ka rohkemaks: lift liigub ka horisontaalselt mõlema külje suunas.

See on täielikult ilma trosskinnitusteta ja hõljub hoopis magnetväljas, täpset nagu magnetrong. Nii liigub ka lift ilma šahtiseinu puudutamata.

Uudset süsteemi töötab praegu välja Saksamaa tööstushiid ThyssenKrupp. Seni on lift olemas vaid 3D-mudelina.

Kuid plaani järgi katsetatakse lifti prototüüpi 240meetrises tornis Edela-Saksamaal Rottweili linnas 2016. aasta lõpus ja võetakse pärast seda võimalikult kiiresti kasutusele.

Kuna lift on ilma kaabliteta, võib liftišahtis olla mitu liftikabiini, mis liiguvad ringiratast. See suurendab ThyssenKruppi teatel reisijateveo mahtu 50 protsendi võrra ja vähendab ooteaegu 15–30 sekundi võrra.