Unustage viinatakso, siit tuleb pohmellibuss!

(17)
Unustage viinatakso, siit tuleb pohmellibuss!
Fotod: AFP

Lõbusa joomingu ootuses ei mõelda tihti tagajärgedele. Kui aga pohmelliga võitlemiseks puuduvad oskused, vahendid või tõelise alkohooliku kombel valmidus edasi juua, on hiljem päris raske.

Las Vegases USAs alustas tegevust Hangover Heaven (lihtsamas keeles ehk Pohmakabuss), mis mõeldud tooma kiirleevendust pohmellis vaevlejatele, kirjutab Oddity Central.

Omapärase teenuse looja on anestesioloog Jason Burke, kelle erioskus on alkoholist tingitud kassiahastusega võitlemine. Aga ta usub, et suudab likvideerida ka teistsuguste lõbusate pidude jälgi sõitjate kehades.

Pakkumisel on kaks varianti. Redemption (pääsemine) maksab 130 dollarit, Salvation (lunastus) aga 200.

Mõlemad tähendavad nõelade torkamist veeni; esimesel juhul piirdutakse keha turgutamisega vedelikega, teisel juhul saab veel mitmeid ravimeid, sealhulgas südamepöörituse vastu.

Buss tegutseb iga päev kell 8-15 ja selle tiim lubab pohmakast vabastada 45 minutiga. Parem hakkavat juba 20 minutiga.

Kes tahab Pohmakabussi hüvesid nautida, registreerib end nende koduka või telefoni kaudu ja ootab pealekorjamist. Põhilised peatused on Las Vegase suurte hotellide läheduses.

Kui kohustuslik programm lõpeb, pannakse inimene maha samas punktis, kus ta saabus. Sõites saab tellida kosutuseks ka kohvi ja muid värskendavaid jooke ning rentida meelelahutuseks kõrvaklappidega iPadi. Kui tunnete end aga bussisõiduks liiga "vedelalt", tullakse appi soovi korral teie valitud paika.

Hangover Heaven mõistab inimeste soovi pidutseda ja liialeminemist, aga hoiatab siiski piiri pidama. Nende kodukal seisab umbes selline hoiatus: jooge mõõdukalt. Alkoholi üledoos võib tappa. Meie bussid võivad imet teha, aga ei suuda teid surnust tagasi tuua!

Enim loetud
Teised Maad asuvad nii kaugel, et kolimisrakette valmis panna pole mõtet (58) Teised Maad asuvad nii kaugel, et kolimisrakette valmis panna pole mõtet
Leitud on "teine Maa." Tundub, et see on üks sagedasemaid hüüatusi, mida eksoplaneete uurivad astronoomid meediale serveerivad. Ikka leitakse mõni järgmine planeet, mis varasest enam meenutab meie maakera, olles oma päikesest sobival kaugusel, et seal poleks liiga külm ega liiga palav, et seal võiks leiduda kuiva pinda ja märga vett ja, et kohalik atmosfäär võimaldaks siiski elul tekkida ja areneda.
Ütle uuele maakerale tere! NASA leidis seniavastatutest Maale kõige sarnasema planeedi (122) SPACE-NASA/PLANET
NASA avastatud Kepler 452b tiirleb ümber Päikesele väga sarnase tähe umbes sama kaugel kui Maa ümber Päikese.

Kui teadlased on ennegi leidnud planeete, millel võiks elu olla teoreetiliselt võimalik, siis Kepler 452b on eelmistest kõva samm edasi.
NASA teatab planeete otsiva Kepleri teleskoobi uutest leidudest: oleme uue Maa leidmise lävel (58) NASA teatab planeete otsiva Kepleri teleskoobi uutest leidudest: oleme uue Maa leidmise lävel
USA kosmoseagentuur NASA korraldab neljapäeva õhtul telekonverentsi, et teha teatavaks uusi planeete otsiva Kepleri teleskoobi värsked avastused.
OTSEPILT: Ameeriklane, venelane ja jaapanlane startisid rahvusvahelise kosmosejaama poole!Fotod ja video stardist! Täiendatud!  (79) OTSEPILT: Ameeriklane, venelane ja jaapanlane startisid rahvusvahelise kosmosejaama poole!
Eesti aja järgi kolmapäeva hilisõhtul startisid järjekordsed kolm kosmonauti Rahvusvahelisse Kosmosejaama ekspeditsioonile. NASA tegi sündmusest otseülekande. Samuti kannab NASA üle ka varahommikul süstiku jõudmise jaama juurde ja selle dokkimise.
Läbimurre: jõupingutus maavälise elu otsimiseks, mis läheb maksma 92 miljonit eurot (74) Läbimurre: jõupingutus maavälise elu otsimiseks, mis läheb maksma 92 miljonit eurot
Kas me oleme Universumis tõepoolest üksi või leidub ka kusagil mujal intelligentseid eluvorme?
Päikese aktiivsus väheneb, kuid kas see toob aastaks 2030 väikese jääaja? (28) Päikese aktiivsus väheneb, kuid kas see toob aastaks 2030 väikese jääaja?
Päikese aktiivsuse tsüklilist muutumist on seostatud kliima jahenemisega Maal. Hiljuti avaldatud uuringu tulemused viitavad päikese aktiivsuse vähenemisele järgmise 15 aasta jooksul ning seoses sellega on hakatud ennustama väikese jääaja teket. Kuid kas ühe nähtuse esinemine toob kindlasti kaasa ka teise?
Müstiline: Pluuto kuu pealt leiti mägi, mis paikneb keset auku (34) Müstiline: Pluuto kuu pealt leiti mägi, mis paikneb keset auku
Fotol, mille kosmosesond New Horizons tegi 14. juulil 79 000 kilomeetri kauguselt, ilmnes Pluuto kuu Charoni peal veider mägi, mis paistab kõrguvat keset auku.
Kui palju lapsi võib juurde sündida, et Maa oleks jätkuvalt elukõlbulik? (55) Kui palju lapsi võib juurde sündida, et Maa oleks jätkuvalt elukõlbulik?
Inimkond ei sure välja. Küll aga tuleks hoolikalt vaadata, mis on optimaalne hulk järglasi ühe inimese kohta, et säilitada elukõlbulikku keskkonda kõigile inimestele.
Leidub ka selline koht maailmas, kus meenuvad pigem Pandora hõljuvad mäed Leidub ka selline koht maailmas, kus meenuvad pigem Pandora hõljuvad mäed
Pandora oli teatavasti planeet ülimenukas ulmefilmis Avatar, mille iseärasuseks olid õhus hõljuvad ja taimestikku täis kivirahnud. Bigări juga ehk otseses tõlkes Bigări allikas (Izvorul Bigăr) Rumeenias, meie Maa peal, on küll tugevalt kinni kalju küljes, aga taimestik ja valguse mäng veega teeb sellestki paigast tõeliselt ebamaise.
Tähejõllitaja: kuri elukas, kes võib merepõhjas igaühele hambad sisse lüüa (18) Tähejõllitaja: kuri elukas, kes võib merepõhjas igaühele hambad sisse lüüa
Stargazer (e k tähejõllitaja ehk tähetarkkala) on eraklik, merepõhjas end peita oskav elukas, kelle lapiku pea üles vahtivad silmad näevadki justkui kaugustes asuvaid tähti. Kui aga kala või muu mereelukas pahaaimamatult liiga lähedale satub, löövad teravahambulised lõuad kähku saagi ümber kokku.
Veneetsia veelohkude mõistatus - võimatu asi vajas Eesti teadlaste tähelepanu (6) Veneetsia veelohkude mõistatus - võimatu asi vajas Eesti teadlaste tähelepanu
Itaalia teadlased mõõtsid Veneetsia laguunis ehk säärlõukas laineid, kuid nn veemägede nägemise asemel nägid nad veepinnal hoopis midagi, mis seal üldse eksisteerida ei tohiks – lohke veepinnas. Selle mõistatuse lahendamiseks paluti appi Tallinna tehnikaülikooli teadlased.
Rauaaegsetest aukudest leiti pentsikud hobulehmad, inimohver ja kuuejalgne lammas (2) Rauaaegsetest aukudest leiti pentsikud hobulehmad, inimohver ja kuuejalgne lammas
Arheoloogid on avastanud Inglismaal välja kaevatud rauaaegsete säilitusaukude põhjast kummaliste “hübriidloomade” luustikke, nende hulgas hobuse ja lehma “ristandeid” ning kuuejalgse lamba. Ühe augu põhjast leiti kondikuhjalt koguni lõhkilõigatud kõriga naisterahva maised jäänused.
Lumesadu ookeanipõhjas: hädavajalik nähtus, aga lähemalt uurides vaatepildi ilu kaob (1) Lumesadu ookeanipõhjas: hädavajalik nähtus, aga lähemalt uurides vaatepildi ilu kaob
Ookeani põhjas sajab lund! Allveekaameratega on tabatud talveöiseid maastikke meenutavaid kaadreid, millel lõputust pimedusest tungivad esile vaid tantsivate valgete helveste maalilised sambad.
Kasahstani unehaiguse mõistatus: kas tõesti uraanikaevandusest lekib tundmatut gaasi? (10) Kasahstani unehaiguse mõistatus: kas tõesti uraanikaevandusest lekib tundmatut gaasi?
2013. aastal hakkas kümneid inimesi Kasahstani kaugpiirkonna asulates Kalatšis ja Krasnogorskis kimbutama salapärane “unehaigus”. Ohvreid tabas teadvusekaotus kõige ootamatumatel hetkedel — koolis, tööl, kodus, mootorratta sadulas —, väldates sageli päevi.