Droonide jaoks rajataks tänavalampide või ka muude kõrgemate objektide – näiteks kirikute - juurde dokid, kus nad saaksid pikemate teekondade puhul vahepeatusi teha ja akusid laadida. Lisaks saaksid droonid dokkides ka kehvade ilmastikutingimuste, näiteks tugeva vihma või valju tuule eest varjul olla ning kontrollkeskusega suhelda.

2014. aasta lõpus Amazoni poolt esitatud ja nüüd kinnitatud patendi kohaselt oleks doki juurde ette nähtud ka lift või tõstuk, mis toimetaks paki maapinnalt platvormile, kus droon selle üles noppida saaks.

Amazon kirjeldab patendis ka seda, kuidas droonid teineteisega dokkides kohtuda ja pakke vahetada võiksid. Droone võiks laadida nii vedelkütuse kui ka akudega. Mõlemal puhul kirjeldab patent, kuidas droon maandub jaamale, jätab tühja aku või kütusemahuti maha ja nopib uue asemele. Võimalik oleks kasutada ka päikeseenergiat.

Amazon väidab, et nad oleksid valmis pakiveodroone järgmisest aastast kasutama hakata. Nende praegu väljapakutav droonimudel kaaluks 25 kilo ja oleks võimeline kaasa viima pisut üle kahe kilo raskuse kandami.