Selles leidus nii Airbus 330-eid, Boeing 747-eid ja isegi mõni iidne DC-9. Kõik nad lendasid Northwesti värvides, mis tähendas, et Deltal oli ohtralt värvimist. Kõigi lennukite värvimine on Herkulese vägitegu, mis nõuab kaks aastat ja 150 000 liitrit värvi.

Lennukite värv võib esmapilgul tunduda vähetähtis küsimus, kuid firma identiteedi seisukohast on see ülioluline. Delta peab Northwest’i tegevuse sulatama enda liinidega ja looma ühtse brändi ning andma selle käigus lennukitele ühise välimuse.

Lennukite värvimine algas kuueteistkümnest Boeing 747-400st. See on märkimisväärne selle poolest, et Delta on üks väheseid lennuliinide haldajaid, kes kasutab USA siseliinidel hiigelreaktiivlennukeid.

Ühe lennuki värvimine võttis tosin päeva, mis alljärgnevas videos on kokku surutud kolme minutisse.

Värvimiseks muudeti Delta angaar Lõuna-California logistikalennujaamas suureks värvikambriks. Sel aastal plaanib Delta üle värvida 200 lennukit ning ülejäänud 2010. aastal.

Lennukitootja Airbus’i esindajate teatel tähendab korralik lennuki värvimine kuut kihti värvi, iga kihi jaoks on vaja 12 tundi. Värvi kulub kokku 340 liitrit, mis lisab lennuki kaalule 150 — 250 kilogrammi.

Suurem kaal tähendab suuremat kütusekulu, mis on ka põhjus, miks paljud lennufirmad värvimisest loobuvad ja eelistavad lihvitud alumiiniumi. American Airlines, kelle lennukid lendavad ka suures osas värvita, kavatseb astuda sammukese kaugemale ja testib erinevaid värvi asendavaid plastikukihte, mis vähendaksid kütusekulu veelgi.

Alljärgnevalt video Quantas’e Airbus 380 värvimisest: