Psühholoogid võivad ju uurida, mida räägib sinu autovärv sinu iseloomu kohta, tegelikkus on märksa proosalisem – sa oled otsustanud osta oma vajadustele sobiva auto ning nüüd ulatab müügiesindaja sulle kataloogi, kust saad valida enam-vähem meeldiva värvi.

Sinu lemmikut, roosat seal vaevalt et on. Jah, sa saad seda eritellimusena muidugi küsida, aga sel juhul läheb see ka kenakesti maksma. Kes ikkagi otsustab, mis värvide vahel valida saab ja kust võtab ta õiguse öelda, et just see või teine värv on nüüd see õige ja trendikas? Ja kuhu kadus roosa? Ja miks?

Praegune kümnend öeldakse olevat tugevate värvuste päralt. Uusim trend on keerulisi eripigmente sisaldavad, enneolematuid värvusefekte tekitavad värvkatted, mille teostus oli tehniliselt võimalik juba aastaid tagasi, kuid mis on leidnud tee tootmisliinidele alles peale suurt majanduslangust, aastatel 2008-2010.

Suur moeröögatus on mattvärviga kaetud kere – selline mitteläikiv ja mittepeegeldav tulemus on saavutatav tänu innovaatilistele pesemiskindlatele mattlakkidele. Tehnoloogia töötati välja juba üheksakümnendate lõpus, turule jõudis see julge kümmekond aastat hiljem. Kelle huvides on nii kaua venitada? Seat laboris püüame sellele küsimusele vastuse leida.

VALGE KUI ALGUS JA LÕPP

Tulevaste värvitrendide ennustamine on tänamatu töö – valitseb arvamuste paljusus ja tihtipeale lähevad need ennustused üksteisest ka kardinaalselt lahku. Ühes on eksperdid veendunud – on üks värv, mis kunagi kaardilt ei kao . See on baasvärv valge, mida tihti nimetatakse ka värvi puudumiseks.
Loe edasi siit