Hiina abiturientidele pumbatakse kibedaimal eksamiperioodil turguteid otse veeni

(15)
Foto: AFP

Tundub, et Hiinas on nõrkemiseni tuupimise vallas saavutatud uus tase.

Sellele viitavad fotod küpsuseksamiks valmistumise käigus õhtul hilja õpikutesse sukeldunud koolilastest, kellele tilgutatakse samal ajal veeni aminohappeid, kirjeldab Oddity Central.

Hiina Hubei provintsi Xiaigani keskkoolis tehtud ning menukale veebilehele Sina Weibo laaditud piltidel on näha eredalt valgustatud klass, täis riiklikuks ülikooli-sisseastumiseksamiks ehk gao kaoks valmistuvaid õpilasi. Õpikuisse süüvinud laste peade kohalt laest ripuvad alla kümned voolikutega varustatud ravimitilgutikotid.

Fotosid on vähem kui nädala jooksul veebis jaganud juba tuhanded õpilased, mistõttu need on Hiina riigisiseses veebis viirusliku meemina "plahvatanud". Hiina haridusasjade ameti juhataja hr Xia sõnul ei manustata tilgutite kaudu muud kui aminohappeid õpilaste tervise turgutamiseks.

„Riik on määranud igale abituriendile, kes gao kaost (riiklikust ülikooli-sisseastumiseksamist) osa võtab, kümne jüaani suuruse aminohappe-abiraha. Igaüks, kes tunneb end halvasti, võib minna arstikabinetti ja lasta endale aminohappeid veeni tilgutada," selgitas Xia.

Kuna Xiaigani keskkooli arstikabinet oli juba arstiabi vajavaid õpilasi tuubil täis, otsustas kool tilgutid ajutiselt otse klassidesse paigutada, et säästa koolilaste aega, nii et nood ei peaks ilmaasjata klassi ja kabineti vahet traavima.

Abituriendid näevad riiklikus sisseastumiseksamis ehk gao kaos suisa elu ja surma küsimust — pöördepunkti, mis määrab selle, kas nad pääsevad õppima oma unistuste ülikoolidesse või üldse saavad mõnda kõrgkooli sisse. Seejuures ei võeta arvesse õpilaste varasemat akadeemilist sooritust keskkoolis.

Eksam hõlmab lisaks paarile valikainele kolme kohustuslikku ainet — matemaatikat, emakeelt ja inglise keelt — ning toimub 7., 8. ja 9. juunil.

Enim loetud
Teised Maad asuvad nii kaugel, et kolimisrakette valmis panna pole mõtet (58) Teised Maad asuvad nii kaugel, et kolimisrakette valmis panna pole mõtet
Leitud on "teine Maa." Tundub, et see on üks sagedasemaid hüüatusi, mida eksoplaneete uurivad astronoomid meediale serveerivad. Ikka leitakse mõni järgmine planeet, mis varasest enam meenutab meie maakera, olles oma päikesest sobival kaugusel, et seal poleks liiga külm ega liiga palav, et seal võiks leiduda kuiva pinda ja märga vett ja, et kohalik atmosfäär võimaldaks siiski elul tekkida ja areneda.
Ütle uuele maakerale tere! NASA leidis seniavastatutest Maale kõige sarnasema planeedi (122) SPACE-NASA/PLANET
NASA avastatud Kepler 452b tiirleb ümber Päikesele väga sarnase tähe umbes sama kaugel kui Maa ümber Päikese.

Kui teadlased on ennegi leidnud planeete, millel võiks elu olla teoreetiliselt võimalik, siis Kepler 452b on eelmistest kõva samm edasi.
NASA teatab planeete otsiva Kepleri teleskoobi uutest leidudest: oleme uue Maa leidmise lävel (58) NASA teatab planeete otsiva Kepleri teleskoobi uutest leidudest: oleme uue Maa leidmise lävel
USA kosmoseagentuur NASA korraldab neljapäeva õhtul telekonverentsi, et teha teatavaks uusi planeete otsiva Kepleri teleskoobi värsked avastused.
OTSEPILT: Ameeriklane, venelane ja jaapanlane startisid rahvusvahelise kosmosejaama poole!Fotod ja video stardist! Täiendatud!  (79) OTSEPILT: Ameeriklane, venelane ja jaapanlane startisid rahvusvahelise kosmosejaama poole!
Eesti aja järgi kolmapäeva hilisõhtul startisid järjekordsed kolm kosmonauti Rahvusvahelisse Kosmosejaama ekspeditsioonile. NASA tegi sündmusest otseülekande. Samuti kannab NASA üle ka varahommikul süstiku jõudmise jaama juurde ja selle dokkimise.
Läbimurre: jõupingutus maavälise elu otsimiseks, mis läheb maksma 92 miljonit eurot (74) Läbimurre: jõupingutus maavälise elu otsimiseks, mis läheb maksma 92 miljonit eurot
Kas me oleme Universumis tõepoolest üksi või leidub ka kusagil mujal intelligentseid eluvorme?
Päikese aktiivsus väheneb, kuid kas see toob aastaks 2030 väikese jääaja? (28) Päikese aktiivsus väheneb, kuid kas see toob aastaks 2030 väikese jääaja?
Päikese aktiivsuse tsüklilist muutumist on seostatud kliima jahenemisega Maal. Hiljuti avaldatud uuringu tulemused viitavad päikese aktiivsuse vähenemisele järgmise 15 aasta jooksul ning seoses sellega on hakatud ennustama väikese jääaja teket. Kuid kas ühe nähtuse esinemine toob kindlasti kaasa ka teise?
Müstiline: Pluuto kuu pealt leiti mägi, mis paikneb keset auku (34) Müstiline: Pluuto kuu pealt leiti mägi, mis paikneb keset auku
Fotol, mille kosmosesond New Horizons tegi 14. juulil 79 000 kilomeetri kauguselt, ilmnes Pluuto kuu Charoni peal veider mägi, mis paistab kõrguvat keset auku.
Kui palju lapsi võib juurde sündida, et Maa oleks jätkuvalt elukõlbulik? (55) Kui palju lapsi võib juurde sündida, et Maa oleks jätkuvalt elukõlbulik?
Inimkond ei sure välja. Küll aga tuleks hoolikalt vaadata, mis on optimaalne hulk järglasi ühe inimese kohta, et säilitada elukõlbulikku keskkonda kõigile inimestele.
Leidub ka selline koht maailmas, kus meenuvad pigem Pandora hõljuvad mäed Leidub ka selline koht maailmas, kus meenuvad pigem Pandora hõljuvad mäed
Pandora oli teatavasti planeet ülimenukas ulmefilmis Avatar, mille iseärasuseks olid õhus hõljuvad ja taimestikku täis kivirahnud. Bigări juga ehk otseses tõlkes Bigări allikas (Izvorul Bigăr) Rumeenias, meie Maa peal, on küll tugevalt kinni kalju küljes, aga taimestik ja valguse mäng veega teeb sellestki paigast tõeliselt ebamaise.
Tähejõllitaja: kuri elukas, kes võib merepõhjas igaühele hambad sisse lüüa (18) Tähejõllitaja: kuri elukas, kes võib merepõhjas igaühele hambad sisse lüüa
Stargazer (e k tähejõllitaja ehk tähetarkkala) on eraklik, merepõhjas end peita oskav elukas, kelle lapiku pea üles vahtivad silmad näevadki justkui kaugustes asuvaid tähti. Kui aga kala või muu mereelukas pahaaimamatult liiga lähedale satub, löövad teravahambulised lõuad kähku saagi ümber kokku.
Veneetsia veelohkude mõistatus - võimatu asi vajas Eesti teadlaste tähelepanu (6) Veneetsia veelohkude mõistatus - võimatu asi vajas Eesti teadlaste tähelepanu
Itaalia teadlased mõõtsid Veneetsia laguunis ehk säärlõukas laineid, kuid nn veemägede nägemise asemel nägid nad veepinnal hoopis midagi, mis seal üldse eksisteerida ei tohiks – lohke veepinnas. Selle mõistatuse lahendamiseks paluti appi Tallinna tehnikaülikooli teadlased.
Rauaaegsetest aukudest leiti pentsikud hobulehmad, inimohver ja kuuejalgne lammas (2) Rauaaegsetest aukudest leiti pentsikud hobulehmad, inimohver ja kuuejalgne lammas
Arheoloogid on avastanud Inglismaal välja kaevatud rauaaegsete säilitusaukude põhjast kummaliste “hübriidloomade” luustikke, nende hulgas hobuse ja lehma “ristandeid” ning kuuejalgse lamba. Ühe augu põhjast leiti kondikuhjalt koguni lõhkilõigatud kõriga naisterahva maised jäänused.
Lumesadu ookeanipõhjas: hädavajalik nähtus, aga lähemalt uurides vaatepildi ilu kaob (1) Lumesadu ookeanipõhjas: hädavajalik nähtus, aga lähemalt uurides vaatepildi ilu kaob
Ookeani põhjas sajab lund! Allveekaameratega on tabatud talveöiseid maastikke meenutavaid kaadreid, millel lõputust pimedusest tungivad esile vaid tantsivate valgete helveste maalilised sambad.
Kasahstani unehaiguse mõistatus: kas tõesti uraanikaevandusest lekib tundmatut gaasi? (10) Kasahstani unehaiguse mõistatus: kas tõesti uraanikaevandusest lekib tundmatut gaasi?
2013. aastal hakkas kümneid inimesi Kasahstani kaugpiirkonna asulates Kalatšis ja Krasnogorskis kimbutama salapärane “unehaigus”. Ohvreid tabas teadvusekaotus kõige ootamatumatel hetkedel — koolis, tööl, kodus, mootorratta sadulas —, väldates sageli päevi.