Rongi tüübiks on Alstom Duplex, kahekorruseline kiirrong, mida Prantsusmaal toodetud kohaliku turu tarbeks 1996-2012, samas kui Euroopa rööbastele tulevad juba sellest järgneva põlvkonna EuroDuplexi rongid.

Maroko on aga tellinud kokku 12 Alstom Duplex rongi, et käivitada kiirraudteeühendus kahe maailmakuulsa sadamalinna vahel. Kohale toimetati rong aga suure, muidu hiigellennukite Airbus A380 kerede transpordiks mõeldud laeva Ville de Bordeaux pardal.

Kogu Tanger-Casablanca liinil siiski tippkiirust 320 km/h arendada pole võimalik, nimelt on kiirraudtee valmis saadud seni 183-kilomeetrisel Tanger-Kénitra lõigul. Kénitra ja Casablanca vahel on rongid sunnitud leppima tavapärase, kuni 220 km/h tippkiirusega. Kogu vahemaaks kahe suurlinna vahel on aga 320 kilomeetrit. Senine neli tundi ja 45 minutit sõiduaega peaks lühenema kahe tunni ja 10 minutini.

Maroko kiirraudteeliin oli kavas avada detsembris 2015, kuigi tööde venimine võib selle lükata isegi 2017. aastasse, vahendab Railway Gazette. Kogu suurprojekt läheb maksma neli miljardit eurot, millest kuuendik tuleb Marokolt, enam kui veerand Prantsusmaalt, ülejäänud raha aga erainvestoritelt, sh Pärsia lahe naftariikidelt.