Ämmaemand Ada Vahtrik sõnas, et levinud ja kinnistunud väärarusaamad tulenevad juba ebatäpsest sõnakasutusest, vahendab ERR Teadus.

„Väga segav on muidugi valeinfo, poolik info ja eriti meil levinud termin 'rinnapiimaasendaja', mida kõik laialt kasutavad. On olemas kunsttoidud, aga need ei ole kunagi rinnapiima asendajad,“ laiendas Vahtrik. Vale terminoloogia kasutamisel võib tekkida arusaam, et rinnapiim ja kunsttoidud ongi peaaegu sama toimega.

Ämmaemanda arvates loovad beebitoidu ja teiste lastetoodete reklaamid laste tegelikest vajadustest vale pildi. Nii võib ema näha poes kolmekuusele lapsele mõeldud toidusegu, mil tegelikult saavad nad esimesel kuuel kuul emapiimast kõik vajaliku niigi kätte.

„Nad räägivad ilusaid jutte, kuidas lut vastab rinna kujule ja toit on hästi rinnapiima lähedane, aga see on alati reklaam oma toote müügiks. Me ei tohi seda kunagi unustada,“ jätkas Vahtrik.