Samal ajal kui Boeing arendas oma õnnetu saatusega superlennukit 787, üritas Airbus veel paremaga vastata. 787 oli esimene komposiitmaterjalidest valmistatud lennuk maailmas, mis oli ka kütust ja raha säästvaim õhulaev. Paraku ilmnesid nende imelennukil tehnilised tõrked, mis on Boeing 787-te tuleviku tõsise küsimärgi alla seadnud.

Airbus A350 XWB on samuti ehitatud komposiitmaterjalist - süsinikfiibritega tugevdatud polümeerist, ühendatud titaan- ja alumiiniumstruktuuride külge, hoolduskulud oleks aga kaheksa protsenti madalamal isegi 787-st.

Arendustöödeks kulus 12 miljardit eurot, lennukid ise maksavad vastavalt margile 190 kuni 248 miljonit eurot. Turule toodi kolm erinevat varianti samast lennukist: A350-800 mahutab korraga 250, A350-900 korraga 300 ja A350-1000 korraga 350 reisijat.

Väidetavalt säästvat viimane kontinentidevahelistel lendudel isegi 25 protsenti kütust, võrreldes olemasolevate konkurentidega.