Budapesti transpordiamet andis juba 2014. aastal sisse tellimuse 37 kahesuunalise madalapõhjalise trammi hankimiseks, klausliga, mis hiljem võimaldaks osta veel 87 juurde, kusjuures seejärel anti kindel tellimus veel kümnele uuele trammile. 47 trammi ehitus läheb kokku maksma 46,5 miljardit forintit (150 miljonit eurot), kusjuures 99 protsenti hankest rahastatakse Euroopa Liidu fondidest.

Trammide tellimus anti Hispaania ettevõttele CAF, mis teatavasti valmistas ka Tallinna uued trammid, seejuures 12 trammi tulevad kogupikkusega 55,9 meetrit, ülejäänud 35 aga 34,2 meetrit. Lühematest esimene lasti liiklusse eelmisel aastal, pikematest esimene nüüd.

Võrdluseks, Tallinna uute trammide pikkus on 30,9 meetrit.

Võrdlus maailma pikima rongiga oleks küll kohatu, sest 2001. aastal vedas Austraalias rauamaaki ühest kohast teise lausa 7353-meetrine 682 vagunist ja kaheksast vedurist koosnev rongikooslus.

Maailma pikim metroorong paistab olevat aga ligi 300-meetrine ühistranspordivahend Mekas.