Probleem oli see, et Universal Windows Platformile loodud – kohe nii Win 10 arvutile kui ka telefonile sobivate – mängude kaadrisagedused (frame rates) olid seotud pildivärskendamise sagedustega (refresh rates) monitorides.

See köidik on nüüd puruks raiutud, nii et soovi korral saab kaadrisagedusi kõrgemaks sättida, näiteks Quantum Breakis. Mis on küll vist halb näide, sest see kauaoodatud teos pidavat arvutivariandis üsna katki olema.

Kõrge kaadrisagedus on videomängudes tähtis näitaja. Kui mäng on võimsa graafikaga ja eeldab ekraanil kiiresti muutuva pildi esitamist, peaks see parima tulemuse nimel püsima kogu aeg 60 k/s (kaadrit sekundis) juures.

Windows 10 toetab nüüd lisaks graafikakaarditootjate lahendusi AMD Freesync ja nVidia G-SYNC, mis monitori pildivärskendamise sagedust tavapärasest rohkem ära kasutada oskavad.

Kõik PC-põhised mänguplatvormid tegelikult kaadrivahetuskiirusi ei „lukusta“, näiteks Steam ei tee seda, mistõttu selle piirangu olemasolu oli UWP puhul veider ja taunitud. Nüüd on siis asi parem!