Lühike vastus: üllatavalt edukad. Midia Researchi uuring paljastab, et 84,9% müüdud tasulistest äppidest on just nimelt videomängud.

Uuringusse on kaasatud 700 müügiedukaimat tasulist äppi, mis on saadaval suurimates rakendusepoodides App Store ja Play Store.

Mobiilimängude valdkonnas paistab jätkuvat eluruumi üsna paljudele, sest 81% enimmüüdutest on valmistatud tervelt 50 eri firma poolt.

Mobiilimängude järel on kommertsedukaimad rakendusetüübid sotsiaalmeedia (4,1% turust), kohtinguäpid (3,9%) ja reisiäpid (2,3%).

Uuringu autorid lisavad, et mängude suur edu põhineb siin muuseas tõigal, et just mänguloojad loovad tõhusaimaid süsteeme, millega meelitada kasutajaid rakendusesiseselt millegi eest maksma.