Uberi tegevjuht Dara Khosrowshahi ütles, et individuaalsed transpordivormid on linnasiseseks liikluseks paremad, vaatamata sellele, et Uberi juhid ja seega ka Uber ise jäävad oma tulust ilma. Firma sõnul on aga pikemat perspektiivi silmas pidades elektriliste rataste kasutamine ainuõige.

"Tipptunni ajal on väga ebaefektiivne liigutada üht tonni metalli, et inimene saaks 10 kvartalit liikuda," ütles Khosrowshahi FT-le. "Me saame inimeste käitumist muuta nii, et see oleks nii linnale kui ka kasutajale hea. Lühiajalises perspektiivis ei ole see küll meile hea, kuid pikas perspektiivis on see täpselt see, kuhu me tahame liikuda," ütles ta.

Firma on varasemalt öelnud, et nende plaan ei ole niivõrd pakkuda taksoteenust, vaid vähendada inimeste vajadust auto omamise järgi. Nii ongi firma viimasel ajal keskendunud ka näiteks toidu ja teiste kaupade veole - näiteks on loodud toidu kohale toimetamisele keskendunud Uber Eats platvorm.

Khosrowshahi sõnul on ka juhtide jaoks pikemas perspektiivis kõik hästi, kuigi algul võidakse uue konkurendi suhtes viha ja kadedust tunda: "Alguses küsivad juhid, miks me toome rattad nendele konkurentsi pakkuma, hiljem aga saavad nad aru, et sellega kaasnevad nende jaoks pikemad sõidud, mis tähendavad rohkem raha," selgitas Khosrowshahi.

Hetkel on elektrirattad Uberi klientidele kättesaadavad kaheksas USA linnas, varsti saab neid kasutada ka Berliinis.