Esimesena hakkavad lahendust testima lapsevanemaid koondavad ning retsepte ja kodukoristust pakkuvad grupid Ameerika Ühendriikides. Tegelikult jäävad tasuta grupid küll alles, kuid nende siseselt on võimalik tekitada eraldi tasulisi alaosasid.

Facebooki sõnul on uue lahenduse eesmärk pakkuda gruppide administraatoritele võimalust kompenseerida ulatuslikku aega, mida nad tihti kogukonna haldamisse panustavad. Lisaks võimaldavad tasulised grupid firma teatel gruppide omanikel pakkuda liikmetele paremat sisu: näiteks pakuks Ameerika Ühendriikides lapsevanemaid koondav grupp lisatasu eest ligipääsu nõustajatele, kes aitavad nende võsukestel ülikooli valida.

Praeguseks on tegemist kõigest eksperimentaalse lahendusega, mis on testimisfaasis. Seetõttu ei võta Facebook ise liikmetasudelt veel oma osa. Kui sotsiaalmeediahiid seda aga peaks hakkama tegema, tahaksid ilmselt oma osa saada ka Apple ja Google, kelle rakendusepoodides on sees klausel, et nad peavad samuti kõigist liikmetasudest osa saama.

Tegemist on Facebooki esimese suurema katsega saada raha oma rakenduse osaliselt tasuliseks tegemise eest. Siiani on Facebook olnud täies mahus tasuta ning teeninud raha vaid reklaamide pealt.