Neist 50 000 asuvad Eestis, 100 000 Lätis ja 60 000 Leedus. Lahendusel on iga päev keskmiselt 45 000 kasutajat.

"Kõige kiiremini kasvab Smart-ID kasutajate hulk praegu Lätis, kus siiani praktiliselt puudus mugav elektrooniline autentimisvahend,“ ütles SK ID Solutionsi lisateenuste ärijuht Liisa Lukin.

Möödunud nädalal pälvis teenus Leedus riiklikult välja antava tiitli Aasta teenus 2017. Žürii hindas nominentide juures innovaatilisust, loodud lisaväärtust, kasutajate rahuolu ja konkurentsivõimet. Tiitlit püüdsid 150 toodet/teenust 12 kategoorias.

Uusimad Smart-ID isikutuvastuse võimaluse pakkujad on LHV interneti- ja mobiilipank, Eesti Gaasi iseteenindus ja Telia iseteenindus.

Smart-ID toimib lihtsal põhimõttel: kasutaja laadib Google Play või App Store’i e-poest nutiseadmesse Smart-ID rakenduse ja tuvastab oma isiku Mobiil-ID või ID-kaardi abil. Edasi on kasutamiseks vaja kaht PIN-koodi, mis luuakse samas äpis. Kasutamine on tasuta.