Selles seisavad tänusõnad senise koostöö eest, lootus, et inimene hakkab tulevikus taas Telia teenuseid kasutama ja soovitus vahepeal digitark.ee abil end digimaailmas toimuvaga kursis hoida.

Elevust tekitab peamiselt see, et kirja on saanud paljudel juhtudel valed inimesed, kelle nimi ei ühti sellega, mis e-kirjas toodud. Sooga on vahel ka mööda pandud, kui täpne olla. Vaata ekraanitõmmist:

Kuna eestlased armastavad pulli teha, siis riputas mõnigi Telia kirja saaja selle veebi üles.

Asja toob natuke selgust tänahommikune Postimehe uudis. Tegemist on eksitusega ja kõik vale kirja saajad võivad oodata ka hiljem isiklikku e-vabanduskirja.

Sellega segadus siiski ei piirdu. Juba on Facebookis leida ka keerukamaid Telia valekirja-juhtumeid, kus ühe inimese puhul eksitakse nimega enam kui korra. Nagu siin näidatud.

ekraanitõmmis

[HILJEM LISATUD] Telia kommunikatsioonijuht Raigo Neudorf meenutab Fortele, et selgitav teade saadeti laiali juba eile (10. mail), mis kõlab nii:

Osa Telia kliente sai täna andmebaasi tehnilise vea tõttu oma e-posti aadressile vale sisuga kirja.

Telia palub siiralt vabandust tekkinud eksituse pärast ning kõikidele mõjutatud klientidele edastatakse ettevõtte poole ka personaalsed vabandused.