Mis oleks, kui säuts oleks kaks korda pikem? Twitter otsutas välja uurida

 (7)

Mis oleks, kui säuts oleks kaks korda pikem? Twitter otsutas välja uurida
Foto: REUTERS

Twitter on küll populaarne sotsiaalmeediakeskkond, aga sellel on alati olnud probleeme oma käigushoidjatele rikkuse toomisega. Ükski trikk ei aita, ikka pole väga kasumlik!

Mida siis teha, et kasutajaid juurde meelitada ja olemasolevaid kasutajaid rohkem säutsuma meelitada?

Twitteri uus taktika on katsetada pikemate säutsudega, mis sisaldavad 280 tähemärki, mitte 140 nagu seni.

Katsetamine toimub ilma laiemat kasutajaskonda spetsiaalselt teavitamata maailma eri paigus ja eri keeltes.

Uudne võimalus ei ole kättesaadav neile, kes säutsuvad Hiina, jaapani ja korea keeltes, sest need pakuvad kirjalikuks eneseväljendamiseks hieroglüüfe, mis on niigi kõnekamad kui n-ö tavatekst.

Twitteri statistika näitab selle kinnituseks, et 140-tähemärgilisi säutse postitasid seni 9% tavatekstikasutajatest ja kõigest 1% hieroglüüfide eelistajatest.

Twitteril on tänavuse aasta juuni lõpu seisuga umbes 328 miljonit aktiivset kasutajat (= kes iga kuu vähemalt korra sisse logivad).

Loe pikemalt Twitteri ajaveebist!

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised