Tehingu suurus oli 19,3 miljardit USA dollarit, mis tundus kõrvalseisjate arvates liiga palju, aga WhatsAppi edu on seda väljaminekut hiljem ainult õigustanud.

WhatsApp jõudis ühe miljardi aktiivse (= vähemalt kord kuus sisselogiva) kasutajani juba 2016. a alguses, aga nüüd on nad saavutanud juba midagi magusamat – miljard sisselogijat iga päev.

Vähemalt kord kuus külastab seda isegi 1,3 miljardit inimest. Aga kolmveerand neist ehk 76% logib sisse iga päev.

WhatsAppi funktsionaalsust Status kasutab iga päev 250 miljonit inimest. See on muide rivaal Snapchatilt "laenatud", kus sellel on 166 miljonit igapäevast kasutajat.

WhatsAppist on kujunenud ka populaarne uudisteallikas. Facebook märkas, et nende keskkonnas on uudiste lugejate arv viimase aasta jooksul poole võrra vähenenud, ja uuris, milliseid äppe inimesed selle asemel eelistavad.

Selgus, et kõige popim selline on WhatsApp, mida kasutab uudiste jälgimiseks näiteks 51% Malaisia, 46% Brasiilia ja 39% Tšiili inimestest, kes üldse WhatsAppi külastavad. FB uuringus osales 71 805 inimest 36 riigist.