Üks lennukompanii esindaja ütles, et äpp tõrkus "paaril tosinal" lennul üle kogu riigi.

"Mõnedel lendudel oli tarkvaraprobleeme pilootide iPadidega. Mõnel juhul pidid lennuk pöörduma tagasi lennujaama väravasse, et ühenduda Wifi-võrku ja probleem parandada," rääkis teine American Airlinesi esindaja.

iPadide kasutamisest lennunduses hakati rääkima kohe, kui tahvelarvuti müügile tuli. Kui vanasti oli pilootidel iga lennu jaoks umbes 16 kg jagu paberjuhiseid ja -kaarte, siis iPadiga said nad "elektroonilise lennukoti" äpi.

Kui äpp kasutusele võeti, teatas American Airlines uhkelt, et see aitab säästa keskkonda ja ettevõtte kulusid. "Pilootide koti asendamine äpiga aitab säästa igal aastal kütust ligi 1,5 miljoni liitri ehk 1,2 miljoni dollari ulatuses," teatas firma toonastele kütustehindadele viidates.

Firma võttis oma lennukites kasutusele 8000 iPadi. Miks ja kuidas täpselt äpid nendes tahvelarvutites eile tõrkuma hakkasid, pole teada.

Tõrge mõjutas paljude inimeste reisiplaane, kes oma muret sotsiaalmeedias jagasid.