Neid ei paista eriti häirivat, kui isegi pikaajaline ja palju kulutusi nõudnud idee lõpuks isegi laiemalt turule ei jõua (ühe värske näitena nutiprillid Glass).

G-maja üks põhirivaale Apple tegutseb seevastu väga läbimõeldult ning ootab kaua, enne kui üldse midagi avalikustama hakkab.

Seetõttu on põnev, et hetkel liigub veebis koguni kaks kõlakat ettevõtte uute projektide kohta. Mõlemad on piisavalt mõjukad, et tähelepanu neile pöörata.

Rohkem muusikat

Esiteks olla Apple'il plaanis uus muusikateenus käiku lasta, mis hakkaks konkureerima Spotify ja Rdioga. See toetub nii Beatsi muusikavalikule kui ka muudele võimalustele.

Teenus seab rõhu kasutaja isiklikule muusikakogule - otsimootor sobrab nii tema iTunesi kui ka Beatsi katalooge, striimib leitut ja lisab lood isegi isiklikku muusikakokku.

Inimene saab valida, kas laulud jäävad pilveserverisse või laaditakse nutiseadmesse alla. Samuti on võimalik esinejaid ja teisi kasutajaid "jälgima" hakata nagu kunagi sotsiaalvõrgustikus Ping.

Apple uus muusikateenus saab ka majasisese tiimi loodud Androidi-äpi, mis on firma hoiakut arvestades üllatav.

Beats ise ei paista samuti kaduvat, aga osad selle võimalustest saavad ka muu Apple'i tarkvara osaks, muuseas iTunes ja mobiili-opsüsteem iOS.

Beatsilikud võimalused lisanduvad nii Apple TV äpile kui mingile uuele Mac-arvutite rakendusele, lisaks uuendatud Music-äpile nutiseadmetel.

Ja mis see teine uus asi on?

Hiljutise töökuulutuse põhjal on tekkinud ka hüpotees, et Apple plaanib oma otsimootori käiku lasta.

Analüütikud on sellist sündmust ennustanud juba aastaid. Raske uskuda, et uustulijal oleks veel turul kohta, aga Apple on ennegi imesid korda saatnud.

Või siis äkki on arendamisel hoopis mingi korralik täiustus juba olemasolevatele lahendustele nagu Siri ja Spotlight.